Viteza pierde in greutate


Cât de repede ar trebui să mergi pentru a slăbi?

pierdere în greutate rancho cucamonga pierdere în greutate cherry hill

Tot ce ai nevoie pentru a începe să te îndepărtezi de talie este o pereche de pantofi de mers confortabili. Mersul pe jos este cea mai simplă formă de exercițiu aerob pe care aproape oricine îl poate folosi pentru a arde calorii și a crește nivelul de energie. Viteza de mers pe jos joacă un rol în câte calorii ardeți și, prin urmare, la cât de mult vă puteți aștepta la pierderea în greutate.

falen kdwb pierdere în greutate cel mai bun vânzător supliment de pierdere în greutate

Indiferent dacă intenționați să urcați pe o bandă de alergat sau să atingeți traseele de mers pe jos din cartier, controlați-vă viteza pentru a lucra eficient către obiectivele de slăbire. Care este zona de ardere a grasimilor? Este posibil să fi auzit de zona de ardere a grăsimilor, care este definită ca exercitarea la aproximativ 55 până la 65 la sută din ritmul cardiac maxim sau MHR. MHR se calculează scăzând din vârsta dvs.

Atunci când faci mișcare în zona de ardere a grăsimilor, corpul tău tinde să ardă cel mai mare procent de calorii, aproximativ 60 la sută, din grăsime în comparație cu alte intensități de efort. Un ritm moderat de mers de aproximativ mph este suficient de intens pentru a pune persoana în zona de ardere a grăsimilor în timpul unei plimbări.

Pierde 20 kg grăsime

Pentru a vă asigura că este viteza potrivită pentru dvs. Deși viteza de mers pe jos care se află în zona de ardere a grăsimilor este ideală pentru arderea unui procent ridicat de calorii din grăsimi, nu este cea mai bună modalitate de a arde calorii maxime. Viteza de mers mai rapidă arde mai multe calorii totale, chiar și din carbohidrați și grăsimi.

Scopul este de mph pentru a atinge acest nivel de intensitate. Dacă nivelul de intensitate este dificil de menținut 30 sau mai multe minute la un moment dat, efectuați trei sau mai multe sesiuni de 10 minute pe tot parcursul zilei.

arde grăsime leneș drăguț arzător de grăsime

Viteza estimată în aer liber Există câteva moduri de a vă urmări viteza de mers când sunteți în viteza pierde in greutate benzii de alergat. Sunt câteva Aplicații pentru smartphone-urile care oferă un vitezometru simplu pentru a vă ajuta să urmăriți viteza în timp ce mergeți.

Ultimele kilograme de grasime Depozitele de grasime nu sunt fixe Pierde 20 kg grăsime Probabil din cauza copilăriei ceaușiste mă apucă tremuriciul doar când mă gândesc la regim. Pastile de dieta care sunt sigure ton rapid Cum să arzi un kilogram de grăsime pe zi.

De asemenea, puteți utiliza un ceas inteligent sau brățară de activitate pentru a urmări ritmul cardiac, viteza, pașii și alte statistici utile de sănătate. O a treia metodă este utilizarea unui test simplu de respirație.

Cât de repede poți pierde în greutate dacă ești foarte supraponderal?

Cu toate acestea, dacă descoperiți că trebuie să respirați fiecare frază sau două, mergeți într-un ritm mai intens de mph, sau posibil mai mare.

Pentru referință, o viteză de rulare ușoară este de aproximativ mph. Luați intervale de mers Puteți integra intervale în regimul dvs. Intervalele funcționează prin alternarea perioadelor de mers pe jos de intensitate moderată cu perioade scurte de mers rapid; cu cât este mai mare intensitatea, cu atât mai bine.

3 luni pentru a pierde grăsimea corporală cornelia catanga a slabit

Puteți folosi antrenamentul pe intervale mergând afară sau pe bandă de alergat. Un antrenament ar putea include mersul cu o viteză moderată de 3 mph timp de trei minute, urmat de trei minute de mers cu o viteză foarte rapidă de 4 până la 5 mph.

30 10 pierdere în greutate bellevue washington pierde grăsimea în greutate burtă

Repetați acest ciclu până când ați parcurs 30 până la 60 de minute de mers pe jos. Pe banda de alergat, puteți crește înclinația platformei în loc să accelerați centura pentru a obține o intensitate mai viguroasă în timpul fiecărui interval de lucru.

Cât de repede poți pierde în greutate dacă ești foarte supraponderal? Analizăm dacă viteza pierderii în greutate la persoanele obeze are limite sănătoase Există un consens general că greutatea medie care poate fi pierdută este în jurul valorii de jumătate de kilogram pe săptămână. Matematica acestui calcul se bazează pe următoarea estimare: o jumătate de kilogram de grăsime conține aproximativ 3. Acolo ai acea jumătate de kilogram de grăsime pierdută 7 zile x de calorii. Este un calcul rotund, simplu, ușor de reținut și accesibil pentru marea majoritate a oamenilor.

Cum slăbești mergând? Trebuie să arzi aproximativ 3.

Cât de repede ar trebui să mergi pentru a slăbi?

Acest lucru sună ca o mulțime de calorii suplimentare pentru a schimba echilibrul viteza pierde in greutate la creșterea în greutate sau întreținere la pierderea în greutate. Cu toate acestea, mersul regulat poate reduce acest număr pe termen lung. De exemplu, o persoană de de kilograme arde aproximativ de calorii mergând cu o viteză de 3 mph timp de 60 de minute.

Ce probleme are un VOLKSWAGEN BORA dupa 20 de ani si 300.000 km

Cu o rată de 4 mph, aceeași persoană ar arde aproximativ de calorii pe oră. Dacă reușiți să ardeți în medie de calorii pe antrenament, ar fi nevoie de mai puțin de nouă antrenamente pentru a arde un total de 3.

simbolul wiccan pentru pierderea în greutate cum să pierzi cu succes greutatea pe duromine

Mersul de cinci ori pe săptămână te-ar pune pe cale să pierzi 1 lire pe lună, ceea ce reprezintă un obiectiv viabil de slăbire.