Utilizați bmr pentru a pierde în greutate


Consultați-vă medicul înainte de a face orice modificare a dietei.

Cum să utilizați în mod eficient BMR pentru a pierde în greutate

Ce este BMR BMR este numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru funcții de bază ale corpului, care vă mențin în viață, cum ar fi bătăile inimii, respirația regim de slabit cu smoothie întreținerea regulată a organelor corpului; este în esență numărul de calorii de care aveți nevoie dacă nu ați făcut altceva decât să stați toată ziua.

În mod surprinzător, BMR reprezintă cea mai mare parte a necesităților dvs. Mușchii tăi sunt cel mai mare arzător de calorii BMR al corpului tău.

utilizați bmr pentru a pierde în greutate

De aceea, bărbații, care de obicei au mai mult mușchi pe cadru, au BMR mai mari decât femeile. Dacă încercați să pierdeți în greutate, cunoașterea BMR vă poate ajuta să estimați mai bine necesarul de calorii pentru scăderea în greutate.

BMR este numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru funcții de bază ale corpului, care vă mențin în viață, cum ar fi bătăile inimii, respirația și întreținerea regulată a organelor corpului; este în esență numărul de calorii de care aveți nevoie dacă nu ați făcut altceva decât să stați toată ziua.

Ecuația Jeor este cea mai exactă în estimarea necesităților de calorii atât la persoanele neobeze, cât și la cele obeze 1. Ecuația Jeor este diferită pentru bărbați și femei. Veți avea nevoie de înălțimea, greutatea și vârsta dvs.

utilizați bmr pentru a pierde în greutate

Împărțiți-vă greutatea în kilograme cu 2,2 pentru a obține kilograme. Pentru a vă calcula înălțimea în centimetri, înmulțiți inci cu 2, De exemplu, o femeie în vârstă de 41 de ani, care cântărește de lire sterline la o înălțime de 5 picioare și 4 inci, are un BMR de 1. În timp ce ecuațiile predictive oferă o linie de bază pentru estimarea caloriilor, ratele metabolice variază din cauza geneticii și a masei musculare.

utilizați bmr pentru a pierde în greutate

Un număr de formule sunt utilizate pentru a estima BMR. Utilizarea BMR pentru a vă determina obiectivul caloric Consumul de mai puține calorii decât are nevoie corpul pentru a funcționa va duce la pierderea în greutate. Pentru a pierde 1 kilogram pe săptămână, reduceți aportul zilnic cu de calorii. În timp ce BMR oferă numărul de calorii pe care corpul le folosește pentru funcțiile de bază, ceilalți factori care afectează necesarul de calorii, inclusiv activitatea și efectul termic al alimentelor, reprezintă, de asemenea, o parte din necesarul total de calorii.

Cum creez un deficit caloric pentru pierderea în greutate?

Pentru a calcula caloriile de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea actuală, înmulțiți BMR cu un factor de activitate. Dacă nu faceți mișcare și aveți o slujbă de birou, factorul dvs. Dacă vă exercitați una până la trei zile pe săptămână, factorul dvs.

Dacă te antrenezi pentru un maraton sau ai un loc de muncă solicitant din punct de vedere fizic, factorul tău de activitate este de 1,9.

utilizați bmr pentru a pierde în greutate

De exemplu, o femeie de 41 de ani cu un BMR de 1. Scădeți de calorii și are nevoie de 1.

utilizați bmr pentru a pierde în greutate

Cu toate acestea, femeile nu ar trebui să mănânce mai puțin de 1. Dacă scăderea a de calorii vă pune sub aceste numere, va trebui să reduceți mai puține calorii din dietă și să vă exercitați mai mult pentru a arde restul.

utilizați bmr pentru a pierde în greutate

Consumul de mai puține calorii decât are nevoie corpul pentru a funcționa va duce la pierderea în greutate. Schimbarea BMR pentru pierderea în greutate BMR scade pe măsură ce slăbești, ceea ce înseamnă că trebuie utilizați bmr pentru a pierde în greutate mănânci și mai puțin pe măsură ce greutatea scade pentru a continua să scadă kilograme.

Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi?

Pierderea mușchilor poate fi parțial responsabilă de o parte din scăderea BMR. Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, consultați un profesionist din domeniul fitnessului pentru a vă ajuta să concepeți un plan de exerciții individualizat pentru dvs.

BMR scade pe măsură ce slăbești, ceea ce înseamnă că trebuie să mănânci și mai puțin pe măsură ce greutatea scade pentru a continua să scadă kilograme. Este posibil să puteți compensa unele modificări ale BMR cu exerciții de antrenament de forță pentru a construi mușchi.