Trucuri pentru a pierde greutatea foarte repede, 40 de trucuri pentru a pierde în greutate fără a merge la o dietă La Tribuna


În timp ce dietele moft pot duce la pierderea rapidă în greutate, aceste planuri restrictive sunt greu de respectat, iar greutatea se strecoară inevitabil înapoi odată ce ați căzut de pe vagon.

ajutor cu arderea grăsimilor

După cum ați auzit de nenumărate ori, obținerea pierderii în greutate pe care o puteți menține necesită o schimbare permanentă a stilului de viață. Acest lucru este adesea mai ușor de spus decât de făcut. Angajarea pentru o dietă sănătoasă și un regim de fitness poate fi o provocare, mai ales atunci când nu vedeți rezultatele semnificative pe care le sperați într-o perioadă de timp relativ scurtă. Pentru a vă menține motivați și pentru a vă atinge obiectivul, am consultat experții în sănătate pentru unele dintre cele mai bune trucuri pentru a obține - și a vedea!

Indiferent dacă aveți de pierdut cinci sau 50 de kilograme, aceste sfaturi încercate și adevărate vă vor încuraja să rămâneți cu el. Cântărește-te vineri Thinkstock Studiile au arătat că persoanele care se cântăresc regulat au cel mai mare succes în a trucuri pentru a pierde greutatea foarte repede în greutate și a o menține.

Când este cel mai bun moment pentru a cântări? Îi sfătuiesc pe clienții mei să vină pe scară vineri și luni. Oamenii tind să se țină de obiceiurile lor trucuri pentru a pierde greutatea foarte repede în timpul săptămânii și să slăbească ușor frâiele în weekend. Cântărirea vineri vă va dezvălui rezultatele muncii grele din timpul săptămânii și vă va încuraja să purtați obiceiurile în weekend.

Top 20 de sfaturi pentru a pierde în greutate

Dacă v-ați răsfățat în weekend, cântărirea de luni vă poate dezvălui câteva kilograme în plus și vă poate motiva să vă întoarceți imediat. Încercați să păstrați o diagramă pentru a înregistra modele de fluctuație a greutății pe parcursul săptămânii, care vă va ajuta să faceți o dietă mai inteligentă și să faceți alegeri de exerciții pentru a vă îndeplini obiectivele.

Mănâncă din farfurii de aperitive Thinkstock Dimensiunile plăcilor s-au schimbat cu siguranță de-a lungul anilor, crescând în diametru la fel ca talia noastră. Platourile de cină ale bunicii noastre arătau ca farfurii de salată de astăzi. Dacă mâncați într-un restaurant care folosește farfurii de dimensiunile coperților pentru gura de vizitare, încercați să comandați propria salată sau aperitiv și să împărtășiți un fel principal de mâncare.

Când luați masa singur, cereți serverului să vă înfășoare jumătate din vas într-o pungă pentru câini înainte de a fi servită și bucurați-vă de restul pe un platou mai mic de aperitiv - nu veți ști niciodată ce vă lipsește! Dar, în timp ce încărcarea legumelor care nu conțin amidon este o alegere inteligentă pentru pierderea în greutate, vă poate lăsa și să vă simțiți lipsiți, ducând mai târziu la consumul excesiv.

Pentru a menține salatele satisfăcătoare, adăugați un element crocant, cremos sau dulce, cum ar fi nucile și semințele, avocado sau fructele uscate.

definiția involuntară a pierderii în greutate

Și asigurați-vă că completați salata cu o proteină de umplutură, cum ar fi pui la grătar sau pește. Cercetările din jurnalul de obezitate din august au descoperit că pacienții obezi care au băut de mililitri o sticlă de 16 uncii de apă cu 30 de minute înainte de a mânca au pierdut cu aproape 3 kilograme mai mult decât cei care nu au consumat-o.

Și mai promițător este că cei care au încărcat în prealabil cu apă înainte de fiecare dintre cele trei mese principale au pierdut în medie 10 kilograme într-o perioadă de 12 săptămâni comparativ cu o pierdere în greutate de 2 kilograme pentru cei care au preîncărcat înainte de o singură masă sau deloc.

Dar doriți să pierdeți mai repede. Așteptarea săptămânilor pentru a vedea rezultatele pe scară nu este distractivă.

Puteți menține apa interesantă adăugând cuburi de gheață aromate sau felii de fructe și ierburi. Adăugați bucle biceps la rutina dvs.

masa de pierdere în greutate corporală

Simpla adăugare la rutină a unor exerciții de antrenament de forță, cum ar fi buclele și flotările bicepsului, poate avea un impact mare asupra aspectului și a sentimentului. Aceste exerciții sunt ușor de realizat, pot fi făcute în confortul propriei case și pot fi strânse în programul dvs.

Related Content

Pe măsură ce construiți mușchi, deveniți mai tonifiați și pierdeți centimetri, aceste schimbări fizice vă vor menține motivat. Scopind ceea ce este disponibil, poți stabili ce feluri de indulgenți pe care vrei să le spulberi și ce alimente slabe și umplute te vor ajuta să te umple.

Ținerea unei băuturi cu conținut scăzut de calorii într-o mână și o pungă în cealaltă vă va împiedica să pășunați fără minte. Va trebui să stabiliți ce țineți pentru a vă umple farfuria, ceea ce vă va ține cont de ce și cât de mult mâncați.

Unele obiceiuri te pot face să te simți (și să arăți) umflat

Haas vă sugerează să luați o mușcătură și apoi să vă lăsați furculița să se relaxeze lângă farfurie în timp ce mestecați. O alimentație atentă oferă corpului timp să semnaleze că sunteți plin și ajută la digestie. Pentru a vă ajuta să îndepărtați tentațiile, Abbey Sharp, RD, consultant în nutriție din Toronto, vă recomandă să așteptați un tratament acasă. Sau încercați să preparați un desert pentru întreaga familie, cum ar fi o prăjitură ușoară de mâncare înger cu fructe de pădure proaspete, care să ofere tuturor ceva de așteptat.

Numărați până la 10 între primele dvs. După o cantitate mai mare, este posibil să aveți de fapt foarte puțină experiență gustativă.