Trageți pierderea în greutate a barului. Exercitarea barului - cât de mult trebuie să păstrăm?


Share on Facebook Share on Twitter Ce ați început să faceți în programul nostru de bikini cu o lună în urmă, probabil că figura dvs.

Introducere:

Dar nu este timpul să vă odihniți pe lauri! Am dezvoltat o nouă pregătire pentru dvs. Inclusiv din cauza mai multor exerciții asupra soldului. Îi veți face să stea pe un picior, ceea ce va face ca mușchii să-și mențină echilibrul și să lucreze mai activ.

Acest complex va fi destul de capabil și un începător! Alăturați-vă programului nostru trageți pierderea în greutate a barului bikini și, indiferent de cât de greu, amintiți-vă: cu fiecare repetare efectuată, faceți un pas spre imaginea visului dumneavoastră.

Despre site Rod trageți pe curea în panta Mușchiul părții medii și partea din spate a spatelui poate fi pompat folosind un astfel de exercițiu de putere, iar tija trage spre cureaua din panta. Se va încărca mușchii latissimus și trapezius, rhomboide și rotunde mari și, în parte, biceps și deltas. Se recomandă ca tija barului la centura din panta să fie executată în asociere cu liftingul mort - într-o zi de antrenament. Procedând astfel, trebuie să alegeți greutatea potrivită și să respectați în mod clar tehnica.

La urma urmei, exercițiile fizice de reducere a greutății vor ajuta orice fată să devină o prințesă! Planul de instruire Faceți acest lucru complex de trei ori pe săptămână, trageți pierderea în greutate a barului nu zi după zi.

Formare de putere

În primul rând, clipiți timp de 5 minute, dându-vă orice sarcină cardio, apoi faceți exercițiile în ordine, fiecare pentru repetări. Relaxați-vă între ele pentru câteva secunde pentru a-ți recâștiga respirația. Veți avea nevoie de: o pereche de gantere care cântăresc platformă de echilibrare de kg, cu bilă cu platformă sau balast, cântărind 1, kg; o gantera cântărind 1,5 kg.

Cu retractare Muschii picioarelor și feselor funcționează. Datorită exercițiilor fizice pentru reducerea greutății, puteți ajunge foarte curând la o nouă formă!

În plus, această poziție este una dintre asanele fundamentale în yoga. Bara poate fi realizată atât ca un exercițiu independent, cât și în combinație cu orice sarcini de putere. Începutul Citiți cu atenție atașamentulinstrucțiuni și ilustrații și încercați să vă imaginați în prealabil cum arată și simte "bara" corectă.

Ridicați picioarele mai mari decât umerii, trageți degetele de la picioare și stați jos. Urcați-vă, luând piciorul drept înapoi.

Exercițiu pentru pierderea în greutate

Omiteți-o, puneți din nou picioarele, așezați-vă și repetați, tragând înapoi piciorul stâng. Continuați să faceți exercițiul, schimbând picioarele la fiecare repetare.

Turmeric, pierderea in greutate

Rotiți-vă peste cap Munții umărului funcționează Stați jos, genunchii îndoiți, picioarele pe podea. În fiecare mână, ia o dumbbell cântărind kg. Îndoiți-vă mâinile în coate, întoarceți palmele în față și ridicați-le, astfel încât coatele îndreptate spre laturi să fie pe linia umărului.

Efectuați presa, îndreptați-vă brațele și ridicați ganterele deasupra capului.

  • Cum sa faci un modul pentru origami Cum să vă trageți drept pentru a construi forța și masa?
  • Cum de a pierde greutatea efectiv la domiciliu
  • Rod trageți pe curea în panta
  • Cum de a pierde grăsime peste tot rapid

Coboară și repetă. Pune-ți picioarele pe lățimea umerilor, stai jos. Ridicați-vă, puneți piciorul stâng la dreapta și răsuciți greutatea în umeri. Faceți un pas cu piciorul stâng în lateral, reveniți la poziția ghemuită și coborând ganterele și repetați.

În mijloc, schimbați piciorul: începeți să vă lipiți și să mergeți înapoi spre dreapta. Push-up-uri de la pas-platformă Mușchi de lucru din piept, triceps, stabilizatori musculare. Înclinați-vă mâinile pe o platformă sau pe bancă, palmele puțin mai largi decât umerii și luați poziția barului. Piciorul drept este tras înapoi la înălțimea coapsei, trageți degetul.

Primul nivel de pregătire

Îndoiți-vă coatele, aruncați pieptul spre stepa. Îndreptați-vă mâinile și repetați-vă. În mijlocul apropierii, schimbați piciorul, coborând pe cel drept și luându-l pe cel din stânga.

  • Mulți oameni renunță la fizicExercitarea, considerându-le complexe și epuizante.
  • Ka chava recenzii de pierdere în greutate
  • Exercițiu pentru pierderea în greutate
  • Pierdere în greutate sjc

Proiect în pantă Luați în fiecare mână pe o dumbbell cântărind kg, înclinați-vă dinspre șold și doar ghemuit. Coboară mâinile drepte în fața ta, palmele sunt deplasate la picioare. Trageți ganterele lateral, trăgând coatele înapoi în diagonală, dar fără a le răspândi în lateral, îndreptați brațele, reveniți la poziția de pornire și repetați.

Exercitarea barului - cât de mult trebuie să păstrăm?

Accidente la nivelul genunchiului Muschii picioarelor, feselor și umerilor lucrează. Luați burner de grăsimi lipolitice ponderată și, întinzându-vă brațele în fața dvs. Faceți un picior stâng sus înainte, ridicând mingea peste cap. Ridicați-vă genunchiul drept în fața dvs.

Ce exerciții pot fi efectuate pe bara transversală

Ridicați cu piciorul drept și completați din nou exercițiul pentru a finaliza repetarea. Arcuirea brațelor încrucișate Muschii-stabilizatori și triceps de lucru. Luați o gantere cu greutatea de 1,5 kg în brațul drept și se află pe spate, piciorul drept este îndoit la genunchi, piciorul pe podea, stânga dreaptă este ridicată.

Trageți brațul drept vertical, cu palma îndreptată înainte.

trageți pierderea în greutate a barului

Coborând gantera pe umărul stâng, îndoiți-o în cot. Îndreptați brațul și repetați. În mijlocul abordării, schimbați-vă mâna. Alinierea piciorului îndoire Stabilizatoarele musculare funcționează. Luați o bilă ponderată și, ridicându-o peste cap, se află pe spate, picioarele se îndrepte. Acum, rupeți-le de pe podea și trageți-vă genunchiul stâng, în timp ce vă ridicați capul și umerii și coborâți mingea în fața stâlpului stâng.

Îndoiți-vă genunchiul nu vă coborâți picioarele!

trageți pierderea în greutate a barului

Și întindeți-vă brațele cu mingea peste cap, la nivelul urechilor. La următoarea repetare trageți genunchiul drept spre dvs. Nu uitați de cardio!

Principalele elemente ale progresului

Încercați să dați cel puțin 5 ori pe săptămână o solicitare serioasă asupra inimii, arzând kcal pe sesiune. Luați instruirea noastră de 55 de minute, pe care o puteți ține pe oricare dintre echipamentele cardiovasculare și în timpul căreia veți arde mai mult de de calorii.

Nu ți-e suficient pentru tine? Adăugați rezistență, viteză sau puțin din ambele.

trageți pierderea în greutate a barului

See also.