Tabata hiit 4 min pentru a arde grăsimea


Arde 10 grăsimi corporale 30 de zile dieta care te ajuta sa slabesti 10 kg pastila dieta mp 273

Protocolul Tabata este un Antrenament HIIT, Antrenament de intensitate ridicată, care înseamnă antrenament de interval de intensitate mare. Metoda Tabata este la fel de eficient pentru pierderea de grăsime ca și pentru construirea mușchilor.

pierderea în greutate de cacao

Depinde de exercițiile alese și, desigur, de obiectivele fiecărei persoane. Acest protocol este ideal pentru persoanele foarte active care nu au timp să meargă la sală sau să meargă o oră la alergare. Rezultatele sunt într-adevăr foarte eficiente, deoarece exercițiile se fac într-un mod rapid și intens.

Capsule pentru arderea grăsimilor și menținerea tonusului, 30 capsule, Visislim Fitness

HIIT Tabata atinge această intensitate concentrându-se pe o perioadă scurtă de timp pentru a efectua exercițiul. O persoană poate face acest lucru după ce a practicat alergatul sau înotul.

Acest program HIIT este ideal pentru a finaliza un antrenament și a crește performanța.

Unii ar putea să o numească o metodă miraculoasă, dar în realitate există o explicație foarte logică pentru a crede în rezultate.

Fazele de recuperare sunt foarte scurte în timpul acestui HIIT. Corpul nu are timp să se recupereze complet și este deja necesar să reîncepeți cu un exercițiu de intensitate ridicată.

Drept urmare, organismul atrage energie din depozitele de glicogen în perioadele de efort și din grăsimile depozitate în timpul perioadelor de recuperare. Metabolismul are un nivel ridicat de activitate nu numai în timpul antrenamentului, ci și mult timp după aceea.

sfaturi pentru arderea grasimii abdominale

Aceasta înseamnă că arderea caloriilor și, prin urmare, a grăsimilor va fi activată și câteva ore mai târziu. Acesta este efectul afterburn.

  • ANTRENAMENT: FORMAREA TABATEI - ARDE GRĂSIMEA ÎN 4 MINUTE | ARSURI SI FITNES
  • Transformare Totală în 60 de zile Arde 10 grăsimi corporale 30 de zile dieta care te ajuta sa slabesti 10 kg pastila dieta mp Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.
  • Pagina principala Acest antrenament de 4 minute va arde grăsimile ca nebunii!
  • И они отвечали взаимностью.
  • HIIT arde mai multe calorii în 4 minute decât într-o oră; Landevity

Cu cât efortul este mai intens, cu atât durează mai mult efectul de arsură. O persoană pierde astfel o mulțime de calorii și își păstrează sau chiar mărește masa musculară. HIIT Tabata îmbunătățește capacitățile aerobe și anaerobe În timpul exercițiului, corpul furnizează energie mușchilor în două moduri: aerob și anaerob.

simptomele fizice ale arderii grăsimilor

În funcție de intensitatea exercițiului și durata acestuia, corpul nu mobilizează aceleași resurse kaiser permanente pierdere în greutate oregon. A activitatea într-o zonă aerobă este moderată, în ceea ce privește o alergare lentă.

Cu acest tip de exerciții, o persoană este capabilă să vorbească.

Cum funcționează antrenamentul Tabata?

În acest caz, rezervele de energie utilizate sunt în principal grase. Pentru a pierde aceste renumite umflături, trebuie preferate exercițiile aerobice, cum ar fi alergatul sau ciclismul. A activitatea într-o zonă anaerobă este scurtă și intensă. În plus, va urma o acumulare de acid lactic, deoarece mușchii care și-au folosit rezervele de energie obișnuite, nu au timp să se refacă.

Potrivit unui studiu realizat pe bicicliști de nivel înalt, HIIT Tabata necesită atât aerob, cât și anaerob.

Ce este formarea Tabata?

Timp de 6 săptămâni, primul grup de bicicliști a făcut 5 HIIT Tabata pe săptămână, apoi al doilea grup a făcut 1 oră de ciclism de 5 ori pe săptămână. Tabata hiit 4 min pentru a arde grăsimea Tabata este un protocol foarte intens efectuat pe durate scurte 20 de secunde cu o fază de recuperare de 10 secunde.

Scopul acestui antrenament este de a obține rezultate optime în 4 minute.

Iunie 17, Antrenament: antrenamentul Tabata - arde grăsimea în 4 minute Vara este deja aici și încă nu sunteți pregătiți pentru bikini? Nu vă faceți griji, vine soluția: Tabata. Acest lucru arde în mod eficient excesul de grăsime în doar patru minute. Am adunat fapte interesante și videoclipuri minunate pentru exerciții fizice. Ce este formarea Tabata?

Acestea din urmă se obțin în special datorită repetării efortului într-un mod foarte intens, care promovează dezvoltarea masei musculare la fel de mult ca și creșterea VO2 Max și îmbunătățirea capacității anaerobe.

Astfel, cheltuielile de energie sunt optimizate în timpul și după sesiune, prin creșterea metabolismului.

De ce și cum să practici HIIT Tabata ?

Concret, clasicul HIIT Tabata îi corespunde: 20 de secunde de exercițiu cu greutate corporală de mare intensitate 10 secunde de recuperare Repetați de 8 ori Cu toate acestea, există diferite protocoale Tabata ca: 1 exercițiu cu 20 de secunde de efort și 10 secunde de recuperare, pentru a repeta de 8 ori. HIIT tabata durează doar 4 minute și, prin tabata hiit 4 min pentru a arde grăsimea, poate apărea scurt.

Cu toate acestea, efortul ar trebui să fie la intensitate maximă.

  • HIIT Tabata pierde calorii maxime în 4 minute
  • Хотя изображения не сопровождались звуком, Николь почти могла слышать блаженное повизгивание Никки, гонявшей ускользавший футбольный Николь очень тревожилась за Элли.
  • Николь поглядела на Ричарда.
  • Мысли Николь вновь отправились в плавание, и она превратилась в большую птицу, в самолет, летящий высоко во тьме над африканской саванной.
  • Acest antrenament de 4 minute va arde grăsimile ca nebunii! Sanatatea femeilor

Profesorul Tabata precizează că, dacă o persoană se simte bine imediat după o ședință, este pentru că nu a făcut-o bine. Important este că ea este întotdeauna la maxim în timpul sesiunii.

HIIT: arde mai multe calorii în 4 minute decât într-o oră

În mod ideal, un antrenament Tabata se face de ori pe săptămână, cu o zi de odihnă între fiecare sesiune. Acest protocol se adaptează perfect tuturor tipurilor de sport, cum ar fi alergarea, ciclismul sau înotul. HIIT Tabata se poate face oricând, oriunde. Această metodă este adaptabilă pentru a îndeplini obiectivele fiecăruia, oricare ar fi acesta, cum ar fi îmbunătățirea rezistenței, pierderea în greutate în timp ce faceți sport, construirea masei musculare sau rezistența la efort.

Cu toate acestea, este recomandabil ca o persoană să participe la activități fizice regulate de cel puțin o lună. Ca și în cazul oricărui antrenament sportiv, o încălzire de 5 până la 10 minute este esențială înainte de a începe.

sfaturi pentru arderea grasimii abdominale

De exemplu, înainte de a efectua un HIIT Tabata pe un antrenor eliptic, se recomandă încălzirea timp de 5 până la 10 minute la viteză moderată și rezistență la lumină.

Pentru o sesiune de sprint, o persoană începe cursa într-un ritm moderat, apoi crește intensitatea acesteia până la atingerea vitezei maxime. O încălzire bună îi permite să funcționeze mai bine și să reducă riscul de rănire.

Folosiți un temporizator de intervale sau o aplicație mobilă Pentru a controlați durata HIIT Tabata, există temporizatoare de interval, cum ar fi GymBoss, care sunt esențiale pentru controlul timpului. De asemenea, este posibil să utilizați o aplicație mobilă gratuită, cum ar fi Tabata Timer, disponibilă pe iOS și Android.

HIIT: arde mai multe calorii în 4 minute decât într-o oră

Metoda clasică este propusă, în mod implicit, adică 20 de secunde de efort și 10 secunde de recuperare care trebuie repetate de 8 ori. Dacă o persoană dorește, poate schimba numărul de seturi, repetări, timpul de încălzire, efortul și timpul de răcire. De asemenea, este ideal să folosiți un monitor cardiac sau un ceas conectat, cum ar fi Fitbit sau Apple Watch, pentru a măsura cu precizie ritmul cardiac. De cele mai multe ori, acestea sunt remixuri de muzică cunoscută și atrăgătoare care, pentru a ajuta în timpul efortului, au indicații foarte clare.

Indiferent de nivelul de antrenament, exercițiile trebuie efectuate corect până la limita maximă de efort.

Acest antrenament de 4 minute va arde grăsimile ca nebunii!

Un smartphone sau un cronometru vă permit să respectați durata impusă. Antrenamentul pe intervale a fost conceput inițial pentru alergare.

4 MINUTE TABATA WORKOUT - Full-Body - No Equipment (w/ Ash Crawford)

Cu toate acestea, a câștigat popularitate în ultimii ani și este disponibil pentru toate sporturile. Iată un exemplu de diferite exerciții de urmat pentru un HIIT Tabata la greutatea corporală: Pentru fiecare exercițiu, faceți 20 de secunde de efort, apoi 10 secunde de recuperare Squats - recuperare.