Recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează


Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.

Distribuiți pe Twitter fot. Cu toate acestea, merită să ne amintim că alăptarea în sine înseamnă pierderea kilogramelor inutile după sarcină.

Și poate că ați auzit că alăptarea poate ajuta la scăderea în greutate. Dar, este adevărat?

Ei bine, da și nu. Totul depinde de tine și de situația ta.

Pierderea în greutate după naștere sau câte kg merge direct la spital

Sofia pierdere în greutate shaper generală Alăptarea nu ajută unele femei să piardă în greutate și să își recapete mai rapid corpul înainte de sarcină, dar pentru alte femei, pierderea în greutate este mai dificilă și durează mai mult.

Cantitatea de greutate pe care o veți pierde în timpul alăptării depinde de multe lucruri, inclusiv de cât ați cântărit înainte de a rămâne gravidă, de cât ați câștigat în timp ce sunteți însărcinată, de dieta dvs. Cu cât câștigați mai mult în timpul sarcinii, cu atât mai mult veți pierde Va fi mai ușor să vă pierdeți greutatea la sarcină dacă puteți rămâne în limitele recomandărilor recomandate pentru creșterea în greutate în timpul sarcinii.

  • Îngrijirea salonului Recomandări suplimentare Corpul unei femei într-o poziție suferă o mulțime de modificări și nu toate pot fi numite plăcute: modificări hormonale; umflături este gestoză și la etapa următoare - preeclampsie ; toxicoza si o lista intreaga de alte probleme.
  • Măsurarea de ardere a grăsimilor
  • Arde vraja de grăsime
  • Infertilitatea Imaginea unei mame fericite, de succes și, în același timp, cu aspect superb, impusă de opinia publică provoacă descurajare dacă această imagine nu corespunde sufletului unei tinere mame.
  • Zece recomandări alimentare pentru mamele ce alăptează
  • Pește și cartofi coapte într-o oală Ratatouille Salate cu următoarele ingrediente: ton, ficat de pui, sfeclă, fasole verde, varză de Bruxelles, iaurt natural, smântână, nuci, prune uscate, ulei de măsline.
  • Pierdere în greutate mama iunie, SLĂBITUL ÎN TIMPUL ALĂPTĂRII – ESTE O IDEE BUNĂ? - reclamatieonline.ro
  • Noua injecție de scădere în greutate 2021

Pentru cineva cu greutate medie, pe baza indicelui de masă corporală IMCtrebuie să obțineți aproximativ 25 până la 35 de kilograme kg în timpul sarcinii. Dacă sunteți subponderală atunci când vă concepeți copilul dumneavoastră, s-ar putea să fiți recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează să câștigați mai multă greutate. Și dacă sunteți supraponderal când rămâneți gravidă, medicul vă poate sugera că veți câștiga mai puțină greutate.

Sfaturi utile pentru mămicile care alăptează Care sunt vitaminele de care avem nevoie în timpul alăptarii? Cu toate că în mod normal poți asimila toți nutrienții necesari printr-un regim alimentar corespunzător, fără nevoia altor adjuvanți, în perioada postnatală, corpul tău ar putea avea nevoie de un ajutor suplimentar așa că orice surplus de vitamine este binevenit, însă doar după consimțământul medicului. Vitamina C protejează celulele și le menține sănătoase, ajută la vindecarea mai rapidă a rănilor sau a infecțiilor și asigură o absorbție mai bună a fierului de către corp. Un mare avantaj pentru proaspetele mămici este și faptul că vitamina C ține în frâu senzația de oboseală, care poate fi extrem de copleșitoare când ai grijă de un sugar. Organismul uman nu poate produce vitamina C, așa că este important ca mămicile să se asigure că dieta le oferă resursele necesare.

Dar, cu cât greutatea pe care o puneți peste cantitatea recomandată, cu atât mai mult va trebui să pierzi după ce copilul se naște. Cât de mult vă veți pierde imediat după nașterea bebelușului dvs.? Când copilul se naște, vă puteți aștepta să pierdeți imediat între 10 și 12 kg 4,5 până la 6 kg.

recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează

Această cantitate reprezintă greutatea aproximativă a bebelușului dvs. Apoi, în următoarele câteva zile după naștere, veți pierde aproximativ 5 kilograme 2,5 kg.

Scădere în greutate pentru mamele care alăptează

Aceasta este greutatea excesului de apă pe care îl purtați. Alăptarea nu vă va ajuta inițial să pierdeți greutatea suplimentară, dar vă va ajuta să vă contractați uterul și să îl micșorați până la dimensiunea pre-sarcină mult mai rapid.

recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează

Prin urmare, cu alăptarea, burta ar trebui să arate mult mai subțire până când sunteți șase săptămâni postpartum. Revenirea la pre-sarcina dvs. Greutate: pierderea medie de greutate În medie, dacă luați cantitatea recomandată de calorii în fiecare zi și doar alăptați, ar trebui să pierdeți aproximativ 1 lire în fiecare săptămână sau două.

S-ar putea să nu sune prea mult, dar o pierdere constantă și progresivă în greutate este mai sigură și mai sănătoasă.

Alăptarea și pierderea în greutate

În plus, este mai probabil să țineți greutatea dacă o veți pierde treptat. Câte calorii consumă alăptarea?

Recomandările privind nutriţia femeii în perioada de alăptare sunt în mare parte similare celor din perioada de sarcină şi respectă principiile generale ale alimentaţiei sănătoase: Pentru a-i oferi bebeluşului lapte de calitate, e necesar să vă alimentaţi zilnic cu brânză de vaci, iaurturi, lapte, carne, grăsimi. Consumaţi cât mai multe fructe şi legume proaspete — vitaminele se transmit prin lapte. Eliminați orice alimente care se pot asocia cu riscuri pentru mamă sau pentru copil: carne şi ouă insuficient prelucrate termic, legume sau fructe nespălate, lapte nepasteurizat, peşti din ape contaminate, alimente care au cauzat reacţii alergice în trecut etc.

Alaptarea vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate mai rapid, deoarece arde calorii. Alaptarea poate arde până la de calorii pe zi. Deci, chiar dacă mâncați mai mult, puteți să scăpați în continuare. Studiile arată că femeile care alăptează exclusiv au o probabilitate mai mare de a-și pierde greutatea la sarcină cu aproximativ șase luni după nașterea copiilor lor, comparativ cu femeile care nu alăptează.

Pierderea în greutate după naștere: dietă și exerciții pentru mame

Dieta în timpul alăptării În timp ce alăptați, nu este o idee bună să încercați să pierdeți greutatea foarte rapid, mergând într-o dietă strict calorie scăzută. Limitarea cantității de alimente pe care o consumați poate să vă lase corpul și laptele matern lipsit de nutrienți importanți. Decuparea caloriilor poate duce, de asemenea, la o scădere a cantității de lapte matern.

recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează

De asemenea, trebuie să evitați să luați orice tip de pilule de scădere în greutate. Aceste produse conțin plante, medicamente sau alte substanțe care pot călători în laptele matern și vă pot afecta copilul.

recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează

În timp ce alăptați, este mai bine să nu luați niciun medicament sau să mergeți la o dietă specială decât dacă ați discutat cu medicul dumneavoastră. Cum să scapi de greutate în timp ce alăptați: 4 sfaturi Începeți încet.

Modalități eficiente de slăbire după naștere pentru mamele care alăptează

După examinarea postpartum la aproximativ șase săptămâni de la nașterea bebelușului, puteți începe, de obicei, să pierdeți în greutate treptat, la o rată de aproximativ 2 până la 3 kilograme pe lună. Dacă sunteți foarte supraponderali, este posibil să încercați să pierdeți mai multă greutate în fiecare lună.

recomandări privind pierderea în greutate pentru mamele care alăptează

Vorbiți cu medicul dumneavoastră, cu un consultant în lactație sau cu un nutriționist care vă va ajuta să vă planificați un program sănătos de scădere în greutate, care să includă o nutriție suficientă atât pentru dumneavoastră, cât și pentru copilul dumneavoastră.