Miercuri, Aprilie 23, 2014

Cauta o reclamatie...

ReclamatieOnline.ro

RCS&RDS
0

   
Titlul reclamatiei: Reclamatie impotriva serviciilor de facturare RCS&RDS
Numarul reclamatiei: #0004002
Data incidentului: 2013-11-02
Autorul reclamatiei: roxana.biliuta
Produs/Serviciu reclamat: Serviciul de facturare,proasta informare si raspundere la cerintele clientului
   
Datele firmei reclamate  
Adresa: Str. Garii, Nr. 15-17, Bl. L8-L9, parter, Iasi, Iasi,
Persoana reclamata: RCS & RDS
Email:
Website:
   
   
Continutul reclamatiei:
Ma numesc Roxana Biliuta si in data de 20 August 2013 am facut un transfer de abonament RCS&RDS(cablu si internet) de pe numele fostului contractant al adresei unde locuiesc in prezent, pe numele meu. In momentul semnarii contractului mi s-a precizat ca factura pe luna Septembrie este deja emisa pe numele fostului contractant si ca se va emite o factura pe numele meu incepand cu luna Octombrie.
In luna Septembrie a venit la adresa la care am abonamentul RCS&RDS doar factura pe numele fostului contractant (Frumusanu Alexandru). Am achitat factura (58 ron) pana la data scadentei, pentru a nu mi se suspenda abonamentul, din contul meu bancar. In luna Octombrie a venit factura pe numele meu, cu suma dubla(116 ron) in care se specifica ca trebuie sa achit abonamentul pe lunile Septembrie si Octombrie. Am achitat factura pe luna Octombrie, crezand ca este o confuzie RCS&RDS care se va rezolva prin niste verificari simple de catre RCS&RDS sau printr-o dovada de plata din partea mea. Astazi, 2 noiembrie, la ora 9:00 sunt instiintata printr-un mesaj in pagina de internet, ca nu am achitat factura pe luna anterioara si ca va trebui sa trimit dovada de plata la adresa dovezi.plata@rcs-rds.ro . Am trimis imediat(la ora 9:18) dovezile de plata ale celor 2 facturi (extras de cont) la adresa de e-mail specificata si am revenit cu inca un e-mail la ora 9:49 cu mai multe detalii legate de codul client al fostului contractant si codul meu client. Pana la ora 18:45 nu am primit nici un raspuns prin email, asa ca la ora 18:49 am sunat la serviciul clienti RCS&RDS pentru a lamuri situatia, avand in vedere si ca serviciul de cablu TV nu mai functiona. Consultantul telefonic mi-a explicat ca s-a produs o neintelegere, iar tot eu va trebui sa iau legatura cu fostul contractant pentru a-l ruga pe dumnealui sa mearga la sediul RCS&RDS sa completeze o cerere pentru a i se inapoia lui suma de bani platita de mine, urmand ca eu sa ma inteleg cu dumnealui sa imi dea banii inapoi. In timpul asta eu ar trebui sa mai platesc 58 ron pentru a nu mi se suspenda si internetul. Precizez ca nu detin datele de contact ale fostului contractant si nu mi se pare corect ca eu , un client ce isi plateste factura la timp, sa trebuiasca sa mai stau ore la coada la ghiseu RCS&RDS si sa-l supun si pe fostul contractant aceluiasi efort (programul RCS&RDS e in timpul serviciului amandurora, a fost un efort atat pentru dumnealui sa stea 1 ora la coada la RCS&RDS in momentul transferului abonamentului, cat si pentru mine), iar apoi sa ma "inteleg" verbal cu fostul contractant pentru a-mi recupera banii. Tot acest efort putea fi omis prin o simpla verificare a adresei de facturare in momentul emiterii facturii pe numele meu(se putea observa ca exista deja o factura la aceeasi adresa pe luna Septembrie) sau printr-o informare corecta de catre consultantul RCS&RDS care a efectuat transferul de abonament a procesului prin care trebuie sa trecem eu si fostul contractant pentru a nu plati sume in plus si a ne consuma timpul (alegeam din start alt furnizor de servicii de cablu si internet).
   
Data adaugarii: 2013-11-02 22:52:11 |  Vizualizari: 789 |  Solutionare reclamatie Solutionare reclamatie
Categoria: Servicii acces Internet | Cablu TV
 
Comments (3)add comment

Antoniu Livia said:

0
Impardonabila...
..lipsa de promptitudine a casieriilor RDS de a comunica plata facturilor.
La doua zile dupa ce am platit factura, primesc E-mail prin care sunt informata ca trebuie sa trimit dovada ca am platit respectiva factura.
Chiar asa???Dar casierele dorm??? Dupa cat timp sunt inregistrate platile???
De ce eu trebuie sa dovedesc ca am platit si nu sunt somate casieriile sa trimita situatia la zi???
RDS si-a luat-o in cap, se crede MARE in domeniu si dupa ce ca ne-a taiat o serie de programe si din cand in cand mai dispare cate unul fara anunt,isi bate joc si de abonati, cerandu-le sa faca DOVADA ca au platit. Este de neconceput asa ceva!
 
februarie 05, 2014
Votes: +0

AVRAMIUC said:

0
numar de contract
vreau si eu numarul de contract deoarece vreau sami fac cont AVRAMIUC VIOREL, SUCEAVAM STR.STATIUNII nr. 21, Bl. I1 SC.AM AP.. 16
 
martie 05, 2014
Votes: +0

Ieremie Andrei said:

0
...
Consider ca cei de la rcs-rds isi bat joc de clientii lor. Mi se pare o prostie ceea ce fac, si modul lor de a raspunde cerintelor clientului , cat si a reactivarii serviciilor chiar daca plata facturii a fost efectuata. Din punctul meu de vedere de client rcs-rds ma voi muta cu prima ocazie
 
martie 18, 2014
Votes: +0

Write comment
smaller | bigger

busy
RSS Feeds

Categorii reclamatii

Login






Forgot login?
No account yet? Register

Sondaj

Iti cunosti drepturile in calitate de consumator?

Membri online

Avem 192 vizitatori şi 4 membri online

Statistici reclamatii

  • 4218 reclamatii
  • Astazi: 3
  • Saptamana in curs: 6
  • Luna in curs: 258