Duminică, Aprilie 20, 2014

Cauta o reclamatie...

ReclamatieOnline.ro

ALTEX BUCURESTI UNIREA
0

   
Titlul reclamatiei: Reclamatie ALTEX
Numarul reclamatiei: #0003546
Data incidentului: 2011-12-18
Autorul reclamatiei: Franco
Produs/Serviciu reclamat: Masina spalat
   
Datele firmei reclamate  
Adresa: , , ,
Persoana reclamata:
Email: ffragimi@yahoo.com
Website:
   
   
Continutul reclamatiei:
La data de 12.12.2011 am comandat si platit la ALTEX UNIREA BUCURESTI o masina de spalat SAMSUNG WF 1602w5c cu comanda # 100017774 care a fost livrata la data de 14.12.2011 .
La data de 18.12.2011 dupa numai doua spalari masina N U mai functioneaza.
Am luat legatura cu d-nul Marius Enica de la Altex care mi-a spus sa astept, ca va lua legatura cu cei de la SAMSUNG .
Astazi suntem in 22.12.2011 si nu am nici un raspuns .
Rugamintea mea, care sunt practicile si procedurile in acest sens dar mai ales termenele sau pasi pe care trebuie sa-i parcurg?

Am inteles ca daca nu functioneaza in primele 10 zile produsul se inlocuieste . ESTE ADEVARAT.
Unde trebuie sa sesizez ca sa ma bage cineva in seama ?
   
Data adaugarii: 2011-12-22 20:16:55 |  Vizualizari: 169 |  Solutionare reclamatie Solutionare reclamatie
Categoria: Echipamente electrocasnice
 
Comments (1)add comment

ZyX said:

0
...
Trebuie sa iei legatura cu service-ul samsung nu cu magazinul. Sunt magazine ce au politici de inlocuire a produselor in termen de 48 ore / 10 zile / 30 zile (in functie de produs si/sau in functie de firma), dar, regula de baza este, dupa ce s-a platit si s-a emis factura, de produs raspunde DOAR producatorul (prin centrele service), in cazul dvs, SAMSUNG (acelasi lucru va spune si OPC-ul).
 
ianuarie 12, 2012
Votes: +0

Write comment
smaller | bigger

busy
RSS Feeds

Categorii reclamatii

Login






Forgot login?
No account yet? Register

Sondaj

Iti cunosti drepturile in calitate de consumator?

Membri online

Avem 281 vizitatori online

Statistici reclamatii

  • 4213 reclamatii
  • Astazi: 0
  • Saptamana in curs: 0
  • Luna in curs: 253