Luni, Aprilie 21, 2014

Cauta o reclamatie...

ReclamatieOnline.ro

S.C. BBC16 M.C.S. COMMUNICATIONS S.R.L.
0

   
Titlul reclamatiei: NERESPECTARE TERMEN REPARATIE GARANTIE
Numarul reclamatiei: #000452
Data incidentului: 2009-11-04
Autorul reclamatiei: nemeth_doina
Produs/Serviciu reclamat: SERVICE REPARATII IN GARANTIE
   
Datele firmei reclamate  
Adresa: LUJERULUI, MAGAZIN ORANGE "SAY CORA LUJERULUI", BUCURESTI, ,
Persoana reclamata:
Email:
Website:
   
   
Continutul reclamatiei:
Am cumparat un telefon mobil Motorola de la magazinul Orange din incinta supermarket Cora "Say Cora Lujerului" in data de 15.06.2009.Inca de la inceput am observat ca acumulatorul se descarca foarte repede pentru un produs nou.Inainte de al duce la reparat acumulatorul tinea doar o zi, iar urmatoarea zi pe la pranz trebuia sa-l incarc iar, in timp ce la telefonul vechi de 2,5 ani acumulatorul tine 3-4 zile. Mentionez ca acest lucru se intampla desi eu vorbeam o data sau cel mult de doua ori pe zi la telefon.Cand l-am dus la magazin cu certificatul de garantie mi-au dat de inteles ca degeaba il trimite la service ca daca nu e telefonul stricat nu crede ca-i va schimba acumulatorul. Inainte cu vreo trei zile de a se implini o luna am fost la magazin sa-i intreb ce au de gand cu telefonul meu ca a trecut mult timp. Mi-au spus ca nu depinde de ei, ca ei l-au trimis la service si mai mult de atat nu au ce sa faca si asta cu un ton vadit deranjati. A trecut o luna si 10 zile si nu am primit nici telefon nici email de la acestia si sunt convinsa ca la cata bataie de joc la adresa oamenilor de rand exista in tara asta, nu ar fi exclus sa mi-l dea inapoi cum era. Va rog, daca chiar aparati drepturile consumatorilor, sa luati masuri impotriva acestora pentru nerespectarea termenelor de reparatii.
   
Data adaugarii: 2009-11-19 03:23:52 |  Vizualizari: 323 |  Solutionare reclamatie Solutionare reclamatie
Categoria: Aparate telefonice
 
Comments (1)add comment

george gsm said:

0
...
in baza procesului verbal de predare a tel in service (care banuiesc ca vi s-a inmanat in momentul cand s-a trimis tel la service) mergeti la opc si depuneti reclamatie in scris,prin care solicitati returnarea banilor sau inlocuirea produsului ; s-a depasit termenul legal de 15 zile
 
ianuarie 14, 2010
Votes: +0

Write comment
smaller | bigger

busy
RSS Feeds

Categorii reclamatii

Login






Forgot login?
No account yet? Register

Sondaj

Iti cunosti drepturile in calitate de consumator?

Membri online

Avem 299 vizitatori şi 2 membri online

Statistici reclamatii

  • 4213 reclamatii
  • Astazi: 0
  • Saptamana in curs: 1
  • Luna in curs: 253