>>>> Din ianua..." /> ReclamatieOnline.ro - facturare-fictiva-de-catre-gdf-suez | details | reclamatii
Joi, Aprilie 24, 2014

Cauta o reclamatie...

ReclamatieOnline.ro

GDF SUEZ
0

   
Titlul reclamatiei: Facturare fictiva de catre GDF SUEZ
Numarul reclamatiei: #000779
Data incidentului: 2010-01-29
Autorul reclamatiei: pdi1955
Produs/Serviciu reclamat: factura fictiva
   
Datele firmei reclamate  
Adresa: BD.Marasesti, Bucuresti, 4,
Persoana reclamata: GDF SUEZ
Email:
Website:
   
   
Continutul reclamatiei:
Pe apartamentul socrilor mei, nelocuit din 2006 in urma decesului ultimului proprietar si aflat in litigiu, deci neexistand inca un certificat de mostenitor si un nou proprietar legal, "gdf suez" emite facturi astronomice. Cum apartamentul e NELOCUIT, consumul e zero!

Corespondenta purtata cu acestia (pe care o reproduc in continuare) nu a dus la nici un rezultat, ceea ce m-a facut sa apelez la sprijinul Dumneavoastra, pentru care va multumesc anticipat.

Cu stima,
Dan-Ioan Popescu


>>>>>

Din ianuarie 2007 pana in decembrie 2009 par a fi 36 de luni.

74 : 36 = 2,06 mc/luna (asta incluzand si perioada cand se mai consuma cate ceva)

Ce geniu neiteles a gasit de cuviinta sa emita o factura cu un consum estimat (pe ce baza???) de 161mc ramane o enigma (chiar si pentru marele detectiv francez Poirot - pardon, asta e belgian - Arsène Lupin)

http://s128.photobucket.com/albums/p184/pdi1955/DIVERSE/?action=view¤t=factura.jpg

Dupa toata corespondenta purtata, apare o noua factura 10120599828 cu inca 161mc.

http://s128.photobucket.com/albums/p184/pdi1955/DIVERSE/?action=view¤t=factura012010.jpg

Ce se va intampla la "regularizare" cand se va citi din nou contorul... cu cei 2989mc indicati? Numai incalcita birocratie frantuzesca ne poate spune!

Asa ca, in bunul spirit romanesc, am inaintat materialul de fata catre " Oficiul pentru protectia consumatorilor - Bucuresti", poate gasesc acestia un raspuns.

Dan-Ioan Popescu
0723 2037219
pdi55@yahoo.com




--- On Fri, 1/29/10, Contact1 Bucuresti wrote:


From: Contact1 Bucuresti
Subject: FW: SC GDF SUEZ Energy România SA
To: pdi55@yahoo.com
Date: Friday, January 29, 2010, 9:59 AM


Buna ziua



In sensul solicitarii dvs dorim sa va comunicam ca factura calculata pe un index estimat a fost anulata



Factura recalculata urmeaza sa se emita si o veti primi prin intemediul postei



Dorim sa va informam ca incepand cu 1 noiembrie 2009 facturile de gaze naturale se vor emite:

- pe baza Programului de Consum propus de compania noastra prin transmiterea contractului cadru spre reinnoire

sau:

- pe baza Programul de Consum solicitat de Dvs., in cazul in care ati propus alte cantitati in vederea facturarii.

O data la 3(trei) luni se va emite factura de regularizare, pe baza indexului citit/autocitit al aparatului de masura



Pentru facturarea lunara a cantitatilor de gaze naturale inregistrate de aparatul de masurare (contor), puteti transmite indexul autocitit la:

o Robot Autocitire: 021301.24.24/ 0800.800.200 (este necesar sa aveti in vedere codul autocitire notat pe factura Dvs. de gaze naturale)

o Online: www.distrigazsud-retele.ro

o Telefonic, din incinta sediului nostru din Bd. Marasesti, nr.4-6, sector 4, localitatea Bucuresti, prin utilizarea telefonului pus la dispozitia tuturor clientilor societatii noastre.

Mentionam ca perioada de transmitere a indexului este inscrisa pe factura

In speranta ca am raspuns solicitarilor Dvs., va multumim si va asiguram in continuare de intreaga noastra disponibilitate.

Cu respect,

Contact 1 - Bucureşti
Directia Clienti Rezidentiali & Business
SC GDF SUEZ Energy România SA
B-dul Marasesti, Nr.4-6
Bucuresti,Sector 4,
Tel: 021 / 9366
Fax : 021 301.20.83
Site internet : www.gdfsuez-energy.ro şi www.expertgaz.ro







Pentru a cunoaşte partenerii Distrigaz Sud, puteţi accesa www.expertgaz.ro. Cea mai nouă ofertă, o găsiţi pe site-ul www.centralaexpertgaz.ro

Pentru informaţii referitoare la contract, factură, mijloace de plata şi oferte, vă stăm la dispoziţie la 021 9366 (număr cu tarif local în reţeaua Romtelecom).

Pentru vizualizare şi plata online a facturii de gaze, creaţi-vă un cont pe adresa http://agentia.gdfsuez-energy.ro/

Pentru urgenţe şi intervenţii la reţeaua de gaze vă rugăm să telefonaţi la 021 9281.






--------------------------------------------------------------------------------

From: Dan-Ioan Popescu [mailto:pdi55@yahoo.com]
Sent: Thursday, January 28, 2010 11:31 AM
To: Contact1 Bucuresti
Subject: Re: SC GDF SUEZ Energy România SA

Va multumesc ca ati luat in considerare solicitarea mea.



Indexul aratat de contor la data de 28.01.2010 este: 2838,98



Va multumesc si va doresc o zi buna!



Dan-Ioan Popescu

0723 203719

pdi55@yahoo.com



--- On Wed, 1/27/10, Contact1 Bucuresti wrote:


From: Contact1 Bucuresti
Subject: SC GDF SUEZ Energy România SA
To: pdi55@yahoo.com
Date: Wednesday, January 27, 2010, 4:44 PM

Buna ziua



In sensul solicitarii dvs dorim sa va comunicam ca pentru anularea facturii calculata pe un index estimat este necesar sa ne comunicati indexul afisat de catre aparatul de masura la data prezentei



Cu respect,





Contact 1 - Bucureşti



Directia Clienti Rezidentiali & Business

SC GDF SUEZ Energy România SA



B-dul Marasesti, Nr.4-6

Bucuresti,Sector 4,

Tel: 021 / 9366

Fax : 021 301.20.83



Site internet : www.gdfsuez-energy.ro şi www.expertgaz.ro







Pentru a cunoaşte partenerii Distrigaz Sud, puteţi accesa www.expertgaz.ro. Cea mai nouă ofertă, o găsiţi pe site-ul www.centralaexpertgaz.ro

Pentru informaţii referitoare la contract, factură, mijloace de plata şi oferte, vă stăm la dispoziţie la 021 9366 (număr cu tarif local în reţeaua Romtelecom).

Pentru vizualizare şi plata online a facturii de gaze, creaţi-vă un cont pe adresa http://agentia.gdfsuez-energy.ro/

Pentru urgenţe şi intervenţii la reţeaua de gaze vă rugăm să telefonaţi la 021 9281.










--------------------------------------------------------------------------------

From: pdi55@yahoo.com [mailto:pdi55@yahoo.com]
Sent: Monday, January 25, 2010 10:55 AM
To: contact@gdfsuez.ro
Subject: Factura incarcata

Date privind expeditorul:

Nume: Dan-Ioan POPESCU
Adresa e-mail: pdi55@yahoo.com
Judetul: Bucuresti
Localitatea: Bucuresti
Telefon: 0723 203719
Cod Client: 113390501949

Mesaj:

Aparatamentul socrilor mei este nelocuit de mai bine de doi ani. Pe ce baza se estimeaza un consum de 161mc cand istoricul facturilor emise pe acest utilizator arata un consum cu totul accidental si care nu depaseste ca 1-2mc??? De ce nu s-au estimat 1, 10 sau 100.000mc?? Mi se pare hotie curata emiterea unei astfel de facturi la care va rog sa reveniti. Drept pentru care va atasez factura din aprilie 2009 si ultima factura, precum si indexul aratat (timp de 9 luni!)de contor, care serveste exact la asta; la citirea si plata CONSUMULUI nu a unor elucubratii. [IMG]http://i128.photobucket.com/albums/p184/pdi1955/DIVERSE/facturaveche.jpg[/IMG] [IMG]http://i128.photobucket.com/albums/p184/pdi1955/DIVERSE/factura.jpg[/IMG] [IMG]http://i128.photobucket.com/albums/p184/pdi1955/DIVERSE/100_0299.jpg[/IMG] Dan-Ioan POPESCU

-----------------
Apasati aici daca vreti sa adresati un mesaj responsabilului tehnic al site-ului gdfsuez-energy.ro.
   
Data adaugarii: 2010-02-09 11:06:29 |  Vizualizari: 13504 |  Solutionare reclamatie Solutionare reclamatie
Categoria: Altele
 
Comments (38)add comment

burlan ana maria said:

0
comunicare index
24.03.2010:index:22340
 
martie 24, 2010
Votes: +1

octavian tanase said:

0
explicati mi factura pe ultimele 2 luni
lamuriti ma cu factura.obisnuit sa platesc 15 lei pe luna ,primesc de 2 luni ca trebuie sa achit peste 50 lei.MULTUMESC
 
mai 10, 2010
Votes: +2

milica said:

0
...
de ce nu am primit factura pe luna 06 2010,. acum am primit un preaviz; nu eu sunt de vina ca facturile nu ajung cand trebuie ca consumatori, unde trebuie sa ma adresez?????cine aduce factura???
 
iulie 04, 2010
Votes: +0

bogiu ionel said:

0
lipsa factura
buna ziua
Sunt un abonat din loc. Tecuci, jud. Galati si nu gasesc facturile pe ultimile 2
luni.
Va rog sa-mi spuneti cum pot sa aflu valoarea facturilor si unde pot plati , pentru ca in Tecuci nu mai exista casierie.
 
iulie 21, 2010
Votes: +2

paduraru elena said:

0
...
cum procedez a schimba consumul lunar la gaze deoarece eu nu consum de 30 de lei lunar.factura de regularizare a venit si totusi am de plata.va multumesc
 
iulie 28, 2010
Votes: +0

Durbaca said:

0
Coruptie la Braila GDf Suez
Am depus o cerere la GDF suez braiala cu nr. 6784 din 21.09.2010 despre un abuz. infractiune,s/a dat aprobare pt a se cupla la teava de gaz a fam.Vranceanu. str Octav Doicescu,nr.18.Bl.E3,ap.24,Braila.Tabelul nominal cu acordul finantatorilor instalatiei de gaze comune din blocul E3,in care semantura mea a lui Durbaca Marin a fost falsificata.Eu nu am semnat pe acest tabel deoarece aceasta individa nu a vrut sa plateasaca.Cum de au dat aceptul firma dumneavoastra daca acest fap e o infractiune.
 
octombrie 07, 2010
Votes: +0

onceriu kerekes ion said:

0
...
de ce nu se raspunde la tel nr 0268936
 
noiembrie 26, 2010
Votes: -1

mirica said:

0
facturare gresita ;perioada 19.08.2010-17.09.2010 este in 2 facturi,una din 27.09.2010 si alta din 19.11.2010.
Sunt clientul cu urmatorul cod:129920347231 si am primit 2 facturi,una din 27.09.2010 cu perioada de facturare 19.08.2010-17.09.2010 in care index vechi =10329 iar index nou=10366 de unde rezulta un consum de 37 mc in valoare de 48,97ron,suma achitata de mine la banc post cu chitanta din 06.10.2010(suma de 49 ron)si a doua factura din 19.11.2010 cu 3 perioade de facturare:(I)19.08.2010-17.09.2010=66mc;(II)18.09.2010-17.10.2010=66mcsi (III)18.10.2010-17.11.2010=69mc,total 201mc si valoarea facturii=160,93ron .Sold precedent 48,66.DE UNDE APARE ACEST SOLD ATATA VREME CAT O PERIOADA DE TIMP 19.08.2010-17.09.2010 ESTE FACTURATA DE DOUA ORI?DE UNDE STIU EU CA ASTFEL DE ERORI NU S-AU MAI FACUT?NU CREDETI CA AR TREBUI MAI MULTA RESPONSABILITATE IN RELATIILE CU OAMENII?ASTEPT LAMURIRILE NECESARE!
 
noiembrie 30, 2010
Votes: +0

szocs iuliu said:

0
factura
Am ajutor pentru incalzire suma de 112lei. si la factura mi sa calculat 66.57lei.
 
decembrie 20, 2010 | url
Votes: +0

semovin ioan said:

0
reclamatie
Este a doua factura consecutiva emisa pe nr client cu nr. 166000674472 pe numele semovin ioan, cu restante datorita faptului ca societatea dvs. nu are capacitatea IT, sau personalul coraspunzator, sa incaseze factura curenta din cantul meu deschis la raiffeisen conform contractului existent in ipstaza atat a existentei banilor in cont cat si a facilitatilor cu banca conform contractului. Va rugam sa luati de urgenta masurile corespunzatoare si instruire a personalului dvs. pentru a nu ne adresa altor autoritati competente daca situatia se va mai repeta.
 
decembrie 30, 2010
Votes: +0

transeuropa port braila said:

0
...
nu am primit factura din decembrie 2010 cod client 140460563558
 
ianuarie 10, 2011
Votes: +0

higiu valer said:

0
distrigaz sud
buna ziua.am platit suma de 19 mil pentru racord din strada pana la gard..cine executa lucrarea.este platit din noembrie2010.cererea este facuta de mult timp.am achipat la banca de dezvoltare romana.cine face lucrarea.astept raspuns.multumesc.
 
martie 03, 2011
Votes: +0

higiu valer said:

0
...
buna ziua.am platit bagarea gazelor din strada pana la gard.am achitat suma de 19 mil la banca de dezvoltare romana.cine executa lucrarile.va rog sa-mi raspundeti.va multumesc
 
martie 03, 2011
Votes: +0

stoica gheorghe said:

0
reclamatie
este a nu stiu cata oara cand nu primesc factura la gaze. toti vecinii o primesc numai in cutia postala nu, chiar mi s-au sigilat si gazele pentru ca am uitat sa platesc gazele, neavand factura este o mare grija sa imi aduc aminte sa platesc gazele. este inadmisibil sa dati vina pe posta si posta pe gaze.va rog sa luati masura pentru a reglementa acest deficit, nu stiu ce platesc oamna de la casa imi incaseaza banii dar sa stiu si eu consumul penalitati nimic.
va multumesc!
 
martie 05, 2011 | url
Votes: +0

Merlan Eugenia said:

0
inregistrare gresita a indexului de consum
Este vorba de matusa mea Olteanu Victoria,cod utilizator-163000758157.Dansa locuieste in Bucuresti,iar la Busteni unde reclamam este o casa de vacanta,aici dansa nu a mai fost de aproape doi ani. Are 86 de ani ,este ingrijita de mine,in prezent fiind internata. Desi am comunicat mereu consum -zero- totusi mereu i se inregistreaza fictiv un anumit consum. Nu este corect. Pe teren au venit periodic angajati de la Dvs.sa citeasca contorul si au constatat acest lucru. Nu stiu de ce va grabiti sa luati banii oamenilor nejustificat.Va rog sa-mi comunicati urgent ce masuri ati luat!
 
martie 09, 2011
Votes: +0

bumb florica said:

0
reclamatie
Tatal meu Cojocaru Ion cod 113324004531 nu mai locuieste la adresa Intr.Fabulei nr. 6,sector 4.Cu toate acestea, factura vine in fiecare luna cu un consum estimat de cca 140 mc.Am dat citirea corecta la telefonul ptr autocitire si mi se raspunde de fiecare data ca indexul este incorect.Nu inteleg de ce trebuie sa platesc ceva ce nu consum.Va rog sa-mi spuneti cum pot lua legatura cu o persoana cu care pot discuta problema facturii si nu cu un robot. Cu multumiri,Florica Bumb
 
martie 10, 2011
Votes: +0

peiciu ion said:

0
relatii cu clientii
de ce de 2luni nu mai primesc factura de plata.
 
aprilie 27, 2011 | url
Votes: +0

Nistor Traian said:

0
reclamatie
Indexul CITIT de salariatii dv.la 01.04 2011 a fost cu peste 200mc. mai mare decat cel real.INDEXURILE CORECTE citite de mine la 01.05 si 01.06.2011 mi-au fost refuzate de catre robot (presupun pentru ca sunt mai mici decat cele facturate anterior Acest mod de a te imprumuta de la clienti fara dobanda si fara acordul lor este un abuz din partea dv. In consecinta va solicit sa corectati programul robotului astfel incat sa se poata face indreptarea unor GRESELI voite sau nu la facturare. Cu stima
 
iunie 01, 2011
Votes: +0

Ruse Marian said:

0
Sesizare
Cum este posibil sa aveti angajati precum numitul Bumbac Gheorghe la sucursala arges pitesti cu doua dosare penale pentru furt si violare de domiciliu si inca un dosar civil tot pentru furt avand si mandate de arestare pentru 24 de ore si cate alte antecedente . Pentru lamuriri verificati dosarele si cititi ziarul top pitesti din data de 18.06.2011 . Cum este posibil sa vati asemenea angajati si nimeni nu se sesizeaza . Sefii cunosc situatia de cel putin 1 an si nu au luat masuri intrucat a fost arestat de la locul de munca in data de 14 august direct de langa seful lui . Astept un raspuns la aceste comentarii . Va multumesc anticipat . Pentru lamuriri daca doriti puteti contacta politia topoloveni arges departamentul cercetari penale .
 
iunie 21, 2011
Votes: +1

Doina NORD said:

0
groapă...
...pe 13.09.2010 s-a făcut o groapă în faţa porţii mele,din str. Simeria 34,sect.1,
pentru a fi racordată la conducta de gaze locuinţa de la nr. 27, de pe aceiaşi stradă. Şeful acelei echipe ne-a asigurat că v-a veni a doua zi să astupe groapa şi în două trei zile se va şi asfalta. Din acea zi de 13.09.2010 nu a mai venit nimeni. Ce trebuie să fac ca să repuneţi strada la forma iniţială. Acea echipă de muncitori şi-a ridicat probabil salariile pentru o lucrare neexecutată, ce aveţi de gând să faceţi ? D. NORD
 
iunie 22, 2011
Votes: +1

IAMANDI IULIAN said:

0
reclamatie
Subsemnatul IAMANDI IULIAN domiciliat in Braila str. Gen David praporgescu nr 16 bl.B52 ap 15 si proprietar al imobilului din BRAILA str Calugareni bloc B4 ap.17 am executat in data de 17 .11.2009 extindere coloana exterioara gaze ,iar in tabelul cu cei care trebuie sa-si dea acceptul pentru racordarea la gaze a urmatorului locatar(apartamentul 26) din acelasi imobil nici nu figurez aceasta refuzand plata cotei parti din deviz.Va rog sa-mi raspunde-ti si in acelasi timp luarea de masuri pentru rezolvarea acestei situatii.Multumim.
 
iunie 24, 2011
Votes: -1

IONICIOARA ADRIAN said:

0
RECLAMATIE
Bunaziua sunt ADRIAN Ionicioara vreau sa fac o recalamtie in numele mamei mele cu numar de cod client 113339509771 Dragomirescu Niculina si anume cind am vb la telefon cu operatorul pentru un contract de servis si verificare iscir miau zis ca voi plati in prima luna 86,80 de roni dar constat cu stupoare ca ma incarcat cu inca o suma in valoare de 71,92 roni care nu stiu ce reperezinta si pentru ce sa incasat aceasta suma de catre firma gdf svez??? ce reperezinta din moment ce misa comunicat clar ca nu voi mai plati si alte taxe astept un raspuns de la dumneavoastra cit mai clar si detailat in caz contrat voi sesza si protectia consumatorului nu vad si nu mise pare normal sa platesc niste bani plus numai pentru ca verifcat centrala si nimic in plus na intervenit la nici o reparatie cit de minora va multumesc anticipat si astept raspuns de la gdf svez in cel mai scurt timp Adrian Ionicioara
 
iulie 11, 2011
Votes: +0

factura said:

0
nu primesc factura
Buna ziua sunt un client al ditrigazului din Calarasi se de 2 luni nu primesc factura akasa...ce se intampla???.....daca personalul acesta nu sunt competenti de a-si presta serviciile sa lase loc altor persoane competente de aceasta meserie.....atunci cand va veni factura sigur va veni nu stiu cate milioane si daca te duci sa ceri niste explicati, toata lumea da din umeri...ce este de facut in aceasta situatie????..cui sa ma adresez????dar cu siguranta voi merge mai departe cu aceasta plangere....nu mi se pare corect ceea ce se intampla...dar de fapt Romania este tara tuturor prostiilor posibile din toata Uniunea Europeana....sa se refaca caseriile cu persoane competente si sa-si respecte contractele nu sa bage estimat de la ei....
 
iulie 28, 2011
Votes: +1

andronescu ion said:

0
factura este pe alt nume
buna ziua. va aduc la cunostinta ca desi in luna iulie 2011 am solicitat cu documentele necesare, schimbarea numelui persoanei contractante, (am semnat deja un contract in acest sens cu gdf suez bucuresti) de pe numele ruță valeria pe numele andronescu ion a ramas acelasi cod client 113051608033 contract de furnizare nr 3000967537 adresa bucuresti str.liveni nr.13 eu primind si platind in continuare factura pe numele pe numele ruță, la adresa mea din braila. desi am reclamat acest fapt la ghiseul dvs, mi s-a promis rezolvarea (s-a motivat ca persoana care trebuia sa faca modificarile era in c.o.si din aceasta cauza nu a facut modificarea.??? de parca nu ar fi fost vina societatii ci a functionarului) in acest context, solicit solutionarea pe cale amiabila, prezenta fiind o cerere prealabila. solicit raspuns pe mail. cu respect andronescu
 
septembrie 29, 2011
Votes: +0

neicu dumitru said:

0
reclamatie
am depus o cerere de bransare la reteaua de gaz in luna iunie ca ulterior sa sun sa intrb ce se petrece cu aceasta cerere sa mi sa spuna ca nu este nici o cerere cu numele meu am mai facut inca o cerere in data de 02 09 2011 la GDF SUEZ CALARASI si in data de 05 09 2011 am primit o scrisoare de la GDF SUEZ BUZAU in care mi se cere sa trimit odeclaratie notariala si autorizatie construire pe care le am trimis prin fax in data 12 09 2011 si prin posta in data de 06 10 2011 am sunat sa intreb cat mai dureaza aprobarea acestei cereri si mi sa spus ca nu exita nici un act cu numele meu.Va rog sa imi trimiteti un mesajsau sa ma sunati la acest numar 0732752968 ce as putea face sa pot rezolva aceasta problema va multumesc
 
octombrie 11, 2011
Votes: +0

dambu georgeta said:

0
...
Sant abonat al SC GDF SUEZ Energy Romania SA si in data de 28.09.2011 am primit notificarea pentru revizia instalatiei de gaze iar in data de 14.10.2011 am fost la SC GDF SUEZ din orasul Braila si mi s-a trimis un instalator autorizat cu numele de PELIHOVSCHI ALECU si operator SD cu numele PUSCASU COSTEL care a si executat revizia instalatiei cf PROCES VERBAL DE RECEPTIE 73599 , FISA DE EVIDENTA NR. 364747 si BULETIN DE SIGILARE nr. 123971 toate din data de 14.10.2011
iar in data de 31.10.2011 am primit o alta notificare nr. 1387758/31.10.2011 pentru acelasi lucru adica pentru revizie . Ce se intampla cu aceasta revizie cum se face inregistrarea acestor acte si la ce data . Eu sant mirata pentru acest lucru deoarece si in luna mai am mai avut probleme cu contractul de furnizare a gazelor care era intocmit in 2009 si mie imi aparea ca nu am intocmit acest contract ,cum se lucreaza in aceasta unitate de la Braila. Eu m-am saturat de aceste situatii si de aceste atentionari.
 
noiembrie 05, 2011
Votes: -1

Hermes Handbags said:

0
http://www.birkin-hermes-bags.com
Thanks, I'm going to have nightmares tonight.,http://www.birkin-hermes-bags.com
 
decembrie 12, 2011 | url
Votes: +0

moncler jacket said:

0
http://www.monclerjacketstore.org.uk
Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. ,http://www.monclerjacketstore.org.uk
 
decembrie 12, 2011 | url
Votes: +0

wholesale cheap hats said:

0
http://www.wholesalehatscheap.com/
Wholesale Hats online store, Shop for high quality designer hats, Wholesale cheap hats direct from china factory,quality Manufacturers, We Are Professional New Era Hats, Adjustable Baseball caps, Fitted, NFL, MLB, 59fifty, Red bull, Jordan hats & caps suppliers.
 
ianuarie 10, 2012 | url
Votes: +0

gomoescu pavel said:

0
RECLAMATIE
Subs.Gomoescu Pavel,domiciliat in Campina ,str.1 Mai 14,va aduc la cunostinta urm.: la aceasta adresa locuiesc zece familii,fiind o casa veche,pe zidul apartamentului in care locuiesc sint amplasate mai multe contoare fara acordul meu si conducta principala care nu este verificata de la construirea locuintei. Am facut scris pt.a veni la fata locului dar nu s-a intimplat.Va rog sa luati masuri. Va multumesc.
 
februarie 20, 2012 | url
Votes: +0

Nastase Ioan said:

0
Referitot la consumul de gaz estimat !
Referitor la consumul de gaz estimat prin programul estimat de societatea Dvs. s-a ajuns indexulnou de 423. 7.02.2012
Indexul actual al contorului este de 79,92 m3.5.03.2012
Va rog sa m-a sfatuiti cum s procedez la o regularizare reala
Nasatase Ioan,
Aleea Izvorul Crisului nr.3, Bl.D21, Sc.B, Ap,18, Sector 4, Bucuresti
Va multumesc!
 
martie 06, 2012
Votes: +0

Nastase Ioan said:

0
Corectare la declaratiile anticipate
Deci am fost nevoit sa facturez pentru indexul nou 423 le data de 7.02.2012 si indexul actual la 5.03.2.12 este 79,93
Multumesc!
 
martie 06, 2012
Votes: +0

georgescu stefania said:

0
referitor la autocitire
Indexul de autocitire nu coincide cu cel de pe factura.Mentionez ca am respectat perioada de citire ,dar de fiecare data indexul facturii era un altul.Va dau eu o solutie!Respectati-ne !
 
martie 13, 2012
Votes: +0

Timberland Shoes UK said:

0
http://www.uktimberlandshoes.com
I find life an exciting business,The point is succinctness of expression.,http://www.uktimberlandshoes.com
 
martie 14, 2012 | url
Votes: +0

Dunel Paul said:

0
racord gaz fara acordul propietarilor
Buna ziua . M-a numesc Dunel Paul posesor C.I. ,seria PH nr 967097 ,CNP*******295897 domiciliat in B-dul Independentei nr.1 blc.CM5 etj 3 ap. 77 Oras Plopeni Jud. Prahova doresc sa va aduc la cunostinta ca in acest imobil s-au efectuat lucrari de racordare la conducta principala de gaze a mai multor apartamente ,fara acordul copropietarilor,care au platit pentru instalarea conductei principale de gaz in imobil .Mentionez ca aceste lucrari au fost efectuate de sc,srl fara a solicita acordul scris dat de mine in calitate de copropietar principal la conducta de gaze.
 
ianuarie 02, 2014
Votes: -1

estela said:

0
...
astept cu nerabdare sa vad serviciile gdf suez
cu stima
 
ianuarie 26, 2014
Votes: +0

spinu daniel said:

0
facuta spinu tudor
buna! spinu tudor este in spania dar nu este in tara de 9 ani si nu stii nimic de el.
 
ianuarie 29, 2014
Votes: +0

Savu Gheorghe said:

0
reconectare gaze in lipsa beneficiarului de gaze
Am fost deconectat de la gaze fara anunt prealabil ,dupa plata facturii am fost reconectat in lipsa mea de la domicilu.
 
martie 02, 2014
Votes: +0

Write comment
smaller | bigger

busy
RSS Feeds

Categorii reclamatii

Login






Forgot login?
No account yet? Register

Sondaj

Iti cunosti drepturile in calitate de consumator?

Membri online

Avem 340 vizitatori şi 1 membru online

Statistici reclamatii

  • 4228 reclamatii
  • Astazi: 1
  • Saptamana in curs: 16
  • Luna in curs: 268