Joi, Aprilie 24, 2014

Cauta o reclamatie...

ReclamatieOnline.ro

REGENERSIS (BUCHAREST) SRL
0

   
Titlul reclamatiei: comportament incalificabil fata de clienti
Numarul reclamatiei: #0002957
Data incidentului: 2011-06-16
Autorul reclamatiei: mimamiha
Produs/Serviciu reclamat: service telefon mobil
   
Datele firmei reclamate  
Adresa: Bul Timisoara nr.92, Bucuresti, Bucuresti,
Persoana reclamata: societatea
Email:
Website: http://www.regenersis.ro/stan.aspx
   
   
Continutul reclamatiei:
Buna ziua,



Ma numesc Mihaela Croitoru si as vrea sa fac o reclamatie la adresa firmei REGENERSIS (BUCHAREST) SRL. Aceasta firma are, probabil, un contract cu Vodafone pentru repararea telefoanelor mobile defecte. Eu am depus in magazinul VODAFONE din Piata Victoriei nr.3, Ploiesti, la departamentul care se ocupa cu primirea acestor telefoane defecte un telefon mobil model Sonny Ericsson C510 in data de 16.06.2011, cu numarul fisei de reparatie 191858SER. Telefonul mi-a fost returnat in data de 01.07.2011 ca fiind reparat. A functionat 2 ore si a reveit la starea initiala de dinaintea reparatiei. In data de 05.07.2011 am ajuns din nou la acelasi magazin unde am depus iarasi telefonul cu numarul fisei de reparatie 192166SER cu aceeasi problema ca si data trecuta.Am fost sunata in data de 06.07.2011 din partea acestei firme REGENSIS (BUCHAREST) SRL si mi s-a transmis ca telefonul depus pentru reparatie, respectiv Sony Ericsson C510, cu seria IMEI 354008039061820 nu mai poate fi reparat si mi s-a oferit un alt telefon (nu mai retin modelul) pe care eu l-am refuzat si de atunci liniste. Am sunat de cel putin 2 ori la acesta firma sa ma interesez de solutionarea problemei mele, dar primesc de fiecare data acelasi raspuns “se fac presiuni”. Tot ce doresc este sa se rezolve intr-un fel sau altul aceasta problema. Daca nu este posibil sa-mi ofere un telefon pe care sa-l accept sa mi se returneze banii si punctele pe care le-am folosit la achizitionarea acestui telefon in data de 09.07.2010 ca sa-mi pot achizitiona un telefon corespunzator pretentiilor mele. Am atasat scan dupa fisele de reparatie si dupa un certificat al acestei firme pe care l-am gasit pe internet. In speranta unei solutionari favorabile a acestei probleme, va multumesc anticipat. Daca mai aveti nevoie de alte acte care trebuiesc atasate la acesta reclamatie nu ezitati sa ma contactati telephonic la numarul 0722952493. multumesc.
   
Data adaugarii: 2011-07-19 17:42:06 |  Vizualizari: 408 |  Solutionare reclamatie Solutionare reclamatie
Categoria: Servicii telefonie mobila
 
Comments (1)add comment

plesca constantin said:

0
telefon defect
buna ziua ma nnumesc plesca constantin si sunt din dorohoi jud.botosani
in data de 17_02 _2013 am cumparat un telefon Samsung galaxy trend lite dintro agentie de telenie vodafon pentru care am platit 650 ron chas, dupa care am constatat ca telefonul avea o defectiune cind vroiam sa memorez un nr.de tel se inchidea pur si simplu dupa care mam intors la magazinul de unde lam cumparat si
a fost trimis in service la dumneavoastra cu fisa de reparative nr.192733s dupa vreo zece zile lam primit tot cu aceeasi defectiune si lam retrimis din nou cu fisa de reparatii nr195582s si din nou lam primit dupa zece zile si am constatat ca este la fel de defect si lam mai retrimis odata la dumneavoastra si astazi lam primit a treia oara defect o sa vil trimit inca odata si va rog daca nu se poate repara sa mi se dea alt telefon sau banii care iam platit,am anuntat si protectia consumatorului si la cererea lor va mai trimit inca odata acest telefon va rog sa mil reparati sau sa-mi dati altul daca nu banii.
 
februarie 19, 2014
Votes: +0

Write comment
smaller | bigger

busy
RSS Feeds

Categorii reclamatii

Login






Forgot login?
No account yet? Register

Sondaj

Iti cunosti drepturile in calitate de consumator?

Membri online

Avem 222 vizitatori şi 2 membri online

Statistici reclamatii

  • 4224 reclamatii
  • Astazi: 4
  • Saptamana in curs: 12
  • Luna in curs: 264