Pierderea somnului face să câștigi în greutate


Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.

Da, somnul. Există deja numeroase studii care susțin că somnul este factorul cheie pentru multe persoane care se luptă cu pierderea kilogramelor în plus.

  1. Stomacul suferă, părul poate cădea, starea generală a sănătății se înrăutățește.
  2. Chillies pentru a pierde în greutate
  3. Nici pierderea în greutate qd
  4. Pierdeti in greutate in timpul somnului - Pierdeți în greutate perioada târziu
  5. Trebuie să faceți sarcina în mod compulsiv și în mod repetat Unghiile sau buzele mușcătoare Calcă picioarele Elev dilatat Dacă prezentați mai mult de unul dintre aceste simptome, vă putem ajuta.

V-ați gândit vreodată cât de mult vă influențează somnul și calitatea acestuia? Mulți dintre noi am simțit pe pielea noastră cum privarea de somn duce la scăderea randamentului, dar hai să vedem cum altfel ne mai influențează somnul nesănătos. Ce înseamnă un somn sănătos? Când vorbim despre un somn sănătos, trebuie să luăm în considerare trei criterii: cantitatea, calitatea și regularitatea.

Post navigation

Din păcate, numărul persoanelor care dorm suficient este în continuă scădere. Calitatea Pentru a beneficia de un somn sănătos este importantă evitarea consmului de alcool, cafeină și tutun, seara.

Absența luminii și a zgomotelor contribuie la îmbunătățirea calității somnului. Regularitatea Somnul sănătos face parte din rutina zilnică.

Cum este legată stresul de nutriție

Încercați să vă treziți la aceeași oră în fiecare dimineață și să vă culcați când vă simțiți somnoroși. Sfaturi pentru un somn sănătos Somnul, creșterea în greutate și obezitatea Somnul nesănătos a fost în mod repetat corelat cu un indice de masă corporală mai mare IMC și cu creșterea în greutate. Necesarul de somn variază în funcție de individ, dar, în general, studiile au observat modificări ale greutății la mai puțin de șapte ore de somn pe noapte.

Nutriție O dietă echilibrată susține sănătatea fizică și psihologică.

Excesul ponderal duce la agravarea apneei obstructive în somn AOSdespre care se știe că întreține și agravează obezitatea. AOS scade calitatea și cantitatea somnului pe timpul nopții, care, inevitabil, duce la apariția somnolenței diurne.

Related Content

Somnolența diurnă poate duce la scăderea activității fizice și este necesară scăderea aportului caloric. Fără a se lua această măsură, somnolența diurnă ar putea duce la un câștig ponderal suplimentar și la agravarea obezității. De asemenea, se pare că lipsa somnului poate provoca pierderea masei musculare. Mușchiul arde mai multe calorii în repaus decât grăsimea, așa că, prin topirea masei musculare, scade și rata metabolismului bazal.

Fresh articles

Este un cerc vicios din care este greu de ieșit. Somnul nesănătos duce la creștere în greutate, întreține și agravează apneea obstructivă în somn, care, la rândul ei, provoacă un somn nesănătos. Legătura dintre somn și pierderea somnului face să câștigi în greutate Somnul și apetitul S-a descoperit că oamenii care nu dorm suficient au un apetit mai crescut.

Ghrelina este hormonul foamei și este secretată în stomac atunci când ne este foame.

pierderea somnului face să câștigi în greutate

Secreția sa scade după ce luăm masa. Leptina, în schimb, este hormonul sațietății și este secretată de celulele adipoase.

pierderea somnului face să câștigi în greutate

Secreția sa crește după ce luăm masa și ne săturăm. Un somn nesănătos duce la creșterea secreției de ghrelină și la scăderea secreției de leptină, deci la creșterea senzației de foame. Somnul nesănătos poate crește, de asemenea, consumul de calorii deoarece afectează capacitatea de a controla dimensiunea porțiilor.

pierderea somnului face să câștigi în greutate

Legătura dintre somn și apetit Somnul și alegerile alimentare Se pare că somnul nesănătos promovează alegerile alimentare mai puțin sănătoase. Prin urmare, după o noapte nedormită, nu numai că vom fi mai tentați să mâncăm un bol de înghețată, dar probabil că vă va fi mai greu să practicăm autocontrolul.

În plus, studiile au constatat că lipsa de somn poate crește afinitatea pentru alimentele bogate în calorii, carbohidrați și grăsimi.