Pierderea în greutate în brațe și burtă, Sfaturi de slăbire: brațe, burtă, fese. Pierd unde vreau !


Pagina principala Sfaturi de slăbire: brațe, burtă, fese. Pierd unde vreau! Brațe, stomac, fese sau chiar picioare. Fiecare zonă are propria rețetă de slăbit! Mulțumim sfaturilor doctorului Jean-Michel Cohen, dietele profesionale și autorul Mănâncă mai bine pentru manechine Primele edițiisubțire oriunde vrei.

Ăsta-i motivul pentru care nu scapi de burtă, deși alergi zilnic

De la brațe până la picioare, trecem în revistă zonele pentru a le favoriza și combinăm dieta, sportul și îngrijirea specifică, pentru a găsi o linie frumoasă. Întărește-ți brațele Acestea stochează cu ușurință grăsimea și sunt rapid învelite și moi. Înotul sau yoga, de exemplu, vă vor permite să le tonificați și să le reproiectați, asigurând pierderea în greutate în brațe și burtă același timp mușchii subțiri și alungiți. Alimente Forțați asupra proteinelor animale carne, ou, pește, brânză.

Dacă sunteți vegetarieni sau vegani, pariați pe un amestec de amidon și leguminoase fără a depăși g pe zi. Interziceți alimentele cu un indice glicemic ridicat, cum ar fi pâinea, porumb și orez.

pierdere în greutate

Latura sportivă Pentru a vă întări brațele, țineți în mână o ganteră sau o sticlă de 1,5 litri de apă. Începeți cu brațul drept în aer. Coborâți-l ca și când ați căuta ceva la spate, apoi aduceți-l înapoi. Acest exercițiu simplu vă va lucra tricepsul, "sub" brațul dvs.

Sfaturi de slăbire: brațe, burtă, fese. Pierd unde vreau !

Faceți același lucru și pe cealaltă parte. Ritmul potrivit? Construiește-ți stomacul Aveți un container mic rotunjit? În primul rând, trebuie să știți că grăsimea instalată acolo este cea de care este adesea cel mai greu de scăpat.

abs burning fat

Cu o dietă echilibrată și exerciții de bază zilnice, în curând puteți arăta un stomac plăcut frumos. Alimente Pentru a evita balonarea, cum de a pierde articole din greutate la revedere de la băuturile răcoritoare.

  • Exercitiul ajuta la pierderea grasimilor Când vă angajați să pierdeți în greutate, doriți să vedeți rezultatele muncii grele într-o perioadă relativ scurtă.
  • Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?
  • Chen liping pierdere în greutate. Cum să arzi grăsimea în brațe și umăr

Oprește-ți consumul de leguminoase fasole, fasole albă, fasole flageolet, naut. Care tind să fermenteze și să se umfle burtica. Evită zaharurile rapide și lente cât mai mult posibil. Spuneți basta cu paste, orez, gri, cartofi. La fel pentru dulciuri. De preferință, mâncați legume și fructe tocate foarte fin sau piure. Latura sportivă Intrați în întărirea abdominală.

Începeți de la sol. În genunchi, puneți coatele pe podea și antebrațele paralele. Veți face scândura: îndreptați-vă picioarele și rămâneți echilibrat pe vârfuri. Spatele tău trebuie să fie drept, paralel cu solul, iar fesele să nu fie ridicate prea mult.

Mențineți poziția prin contractarea abdominalelor și a fesierilor.

Tonifică-ți fundul Doriți să vă topiți fundul și să vă arătați fundul brazilian perfect în această vară? Mergeți la o dietă mică, cu antrenament bonus de forță: își vor recâștiga rapid curba fermecătoare.

Chen liping pierdere în greutate

Alimente Învață să mănânci într-un mod mai echilibrat. Limitați cât mai mult grăsimile și zaharurile. Preferați proteinele slabe păsări de curte, ouă, peșteprecum și un amestec de g de produse din cereale, cu legume după bunul plac, la fiecare masă.

Latura sportivă Musculează-ți fesierii făcând genuflexiuni.

AC Shilton

Stai în fața unei oglinzi. Cu picioarele depărtate, puțin mai mult decât lățimea umerilor, extindeți brațele în fața dvs. Expirați și reveniți complet.

slimming institutes din hyderabad

Ușurează-ți picioarele Pentru a găsi picioarele gazelei, pierdeți puțin în greutate și adoptați o activitate de rezistență precum ciclismul, mersul pe jos, înotul sau chiar aquabike.

De asemenea, va avea un efect benefic asupra circulației sângelui.

eco subțire darazpk

Alimente Dieta fără sare este o necesitate! Nu treceți peste bord cu brânzeturi, mezeluri, mese pregătite.

perioadele neregulate și pierderea în greutate inexplicabilă

Bea cel puțin 1,5 litri de apă pe zi, deoarece cu cât consumi mai puțină apă, cu atât corpul tău o va reține mai mult. Latura sportivă Optează pentru bicicleta de antrenament sau antrenor eliptic, care îți va tonifica picioarele. Pedalând, îți vei lucra în principal cvadricepsul partea din față a coapselorhamstrings partea din spate a coapselor și gambele. Dacă creșteți rezistența, veți arde mai multe calorii. Pentru a face bine, exersați întotdeauna într-un mod progresiv. Între 20 de minute în fiecare zi și 40 de minute de 3 ori pe săptămână.