Pierderea în greutate de performanță. Performanță greutate pierdere


  • Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.
  • Melanotan 2 arderea grăsimilor
  • Pentru că din nou e vorba de un subiect la fel de complex ca orice subiect privind metabolismul și implicit corpul uman, va trebui să avem în vedere tot timpul că nu există o rețetă prestabilită, universal aplicabilă, pe care orice individ să o urmeze și să se trezească într-o dimineață cu aspectul fizic mult visat.

Pagina principala Deveniți un atlet mai puternic și mai potrivit pierderea în greutate de performanță mai puțin timp cu antrenor de anduranță Un om de știință pentru rachete nu trebuie să înțeleagă că pierderea în greutate vă va ajuta să urcați mai repede în sus. Dar mulți sportivi subestimează modul în care a fi slab îmbunătățește performanța pe toate terenurile și cum poate îmbunătăți calitatea antrenamentului. Tragerea corpului în jurul tău - indiferent dacă ești în picioare sau ești susținut de roți - costă multă energie și, de fiecare dată când trebuie să accelerezi acea masă sau să o ridici împotriva gravitației, reduci energia pe care o ai disponibilă pentru o valoare mai mare - eforturi de calitate, intenționate în antrenament sau într-o competiție.

Majoritatea sportivilor își petrec o porțiune din antrenament ajungând într-un loc unde își vor face munca grea.

ardeți ciorapi de grăsime

Timpul petrecut ajungând acolo nu este timp pierdut, dar nu este nici cel mai productiv timp al plimbării sau alergării. Dar, atunci când suporti mai multă greutate, acea porțiune a antrenamentului îți ia mai mult din tine, lăsându-te cu mai puțină energie pentru eforturile care alcătuiesc obiectivul principal al sesiunii de antrenament. Acest lucru intră în joc atunci când vă gândiți la sportivi cu dificultăți în timp, care trebuie să acumuleze o cantitate mare de timp la intensitate, chiar dacă antrenamentele lor sunt relativ scurte.

lyme boala pierdere gravă în greutate

Dacă conservarea energiei în porțiunile non-interval ale antrenamentului înseamnă că vă puteți crește puterile și ritmurile în timpul intervalelor dvs. Când vine vorba de concurență, a cheltui mai multă energie trăgându-ți burta peste dealuri la începutul cursei înseamnă că vei avea mai puțină energie disponibilă pentru eforturile de câștigare a cursei mai târziu.

cel mai bun supliment de pierdere în greutate sigură

Pentru bicicliști nu este doar o chestiune de a avea un raport mare putere-greutate, astfel încât să puteți accelera mai repede la o urcare când este timpul să atacați; este, de asemenea, o chestiune de a putea rămâne confortabil în pachet la wați în loc să trebuiască să mergeți la pentru a menține aceeași poziție.

Prin urmare, a fi slab nu este doar un scop în sine.

pierderea în greutate sângerări între perioade

Avantajul nu este doar că vei urca mai repede în sus. Kilogramele pe care le-ați câștigat atât de treptat și purtate atât de mult timp nu vă încetinesc doar pe urcări. Vă fac să munciți mai mult pe fiecare kilometru, ceea ce înseamnă că nu puteți lucra la fel de mult atunci când contează cu adevărat.

Aceasta este o distincție importantă, deoarece faptul de a fi prea slab poate duce la diminuarea performanței și la un risc crescut de îmbolnăvire. Sportivii amatori deja slabi ar trebui să fie obsedați de pierderea în greutate și mai mare.

Mai degrabă, există o mulțime de sportivi nu atât de slabi acolo, care ar putea pierde 10 kilograme sau mai mult, fără niciun risc de probleme asociate cu faptul că sunt prea slabi.

pierdere în greutate asheville mall