Pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză


pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză

Ruperea musculaturii Andy Peloquin Dietele necesită multă consistență: săptămâni sau chiar luni după urmarea unui plan de masă, programul zilnic de antrenament și modificări specifice stilului de viață, cum ar fi lipsa alcoolului, somn mai mult. Efortul de zi cu zi care oferă în cele din urmă pierderea în greutate și rezultatele de fitness pe care le doriți.

pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză

Sau este? Potrivit unui nou studiu publicat în Jurnalul Internațional de Obezitate, cheltuielile energetice de repaus ale corpului dvs.

Acest proces se numește termogeneză adaptivă și conduce la o eficiență semnificativ redusă a greutății.

pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză

Deci, trucul cu diete este de a atenua termogeneza adaptivă. Poate fi o idee bună să renunțați din când în când la dieta dacă doriți să vedeți rezultate reale. Cu toate acestea, unul dintre grupuri a urmat dieta doar două săptămâni înainte de a lua o pauză de două săptămâni, repetând acest ciclu timp de treizeci de săptămâni, astfel încât au terminat cu șaisprezece săptămâni de dietă.

pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză

După dietă, cercetătorii au examinat rezultatele și au constatat că grupul de dietă intermitentă a slăbit mai mult în timpul perioadei de dietă. Nu numai atât, dar au reușit mai bine să mențină pierderea în greutate după terminarea dietei. Au pierdut cu opt kilograme mai mult decât grupul de control în cele șase luni de după perioada de studiu.

pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză

Abia după ce dieta a fost susținută timp de două săptămâni, corpul s-a adaptat eficient. Doriți să vă ridicați eforturile de slăbire? Încercați o dietă intermitentă - două săptămâni de dietă urmate de una până la două săptămâni de alimentație normală.

Câte Calorii pentru luat Masă

Nu numai că acest lucru vă va pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză adaptarea la noile obiceiuri alimentare, dar poate încuraja și rezultate mai bune pe termen lung. Jurnalul internațional de obezitate, ; DOI: Stai acasă, stai în formă! Verificați aceste antrenamente simple și exerciții distractive care pot fi făcute acasă cu echipament improvizat sau fără echipament.

pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză