Pierde rapid coapsa interioară


Cum să pompezi rapid coapsa interioară Artroza Chiar și cei care se angajează serios în sport și își urmăresc figura sunt adesea uitați de încărcătura din partea interioară a coapsei. Și este foarte zadarnic, deoarece, ca urmare a unei asemenea neglijențe, sportivii apar în această zonă între picioare, o gardă largă, care strică imaginea de ansamblu.

Și pentru cei care nu au pregătire în primul rând, aceasta este o zonă de acumulare de grăsime corporală, care este la fel de dificil de îndepărtat ca un pliu în abdomenul inferior.

Recomandări generale Deoarece pomparea părții interioare a coapsei este o sarcină destul de complicată, este pierde rapid coapsa interioară bine să achiziționați un membru la sală, unde un instructor experimentat va ajuta să facă față acestei zone capricioase. Dar dacă din anumite motive este pierde rapid coapsa interioară să faci acest lucru, nu disperați. Puteți oferi picioarelor o formă perfectă acasă.

Și dacă există un fitball, un expander, gantere sau un simulator special disponibil, atunci lucrurile vor merge mult mai repede.

Pagina principala Cum să slăbesc rapid pe picioare și pe coapse. Pierderea în greutate pe coapsă - cât de repede funcționează cu adevărat? Sunt foarte obositori și provoacă foarte mulți mușchi, mai ales după primele câteva ori.

În primul rând, ne vom ocupa de mușchii care trebuie preluați. Partea interioară a coapsei include următorii mușchi: subţire; pieptene; croitor. Caracteristica funcțională a acestei grupe musculare este adducția coapsei, adică reducerea picioarelor. Pe baza acestuia, întregul proces de formare este construit. Principala regulă a unui corp de relief frumos conturat este absența excesului de grăsime subcutanată.

  • Victor Diaconescu Personal Trainer Coapsele interioare pot fi magneți pentru grăsime, dar exercițiile potrivite pot parcurge un drum lung în eliminarea grasimii suplimentare.
  • 21 pierdeți în greutate

Puteți pompa mușchi timp de zile, dar dacă nu eliminați excesul de grăsime, atunci nu puteți obține un rezultat vizibil.

Pentru a face față pierde rapid coapsa interioară excesului de greutate și a decide cum să elimini grăsimea din interiorul coapsei, sunt necesare sarcini cardio grave, care arde o cantitate mare de energie, accelerează procesele metabolice din organism. În plus, dieta și nutriția sportivă sunt cheia eficienței antrenamentelor sporite. O dietă compusă corect nu numai că va ajuta la menținerea corpului în formă, dar va oferi și materialul necesar pentru creșterea mușchilor.

Pentru a restabili echilibrul de apă, trebuie să beți o cantitate suficientă de lichid 1, litri pe pierde rapid coapsa interioară.

pierde rapid coapsa interioară

Dar este mai bine să excludeți din dietă băuturile alcoolice. În orice lecție, este important să efectuați corect exercițiile din punct de vedere tehnic, altfel sensul antrenamentului este negat. Nu uitați de respirație: partea de putere se efectuează pe expirație, în timp ce relaxarea este inhalată.

Antrenamente eficiente acasă Puteți prelua zona femurală acasă, chiar și fără echipament special. Este mai bine să începeți un antrenament cu o mică întindere pentru a pregăti mușchii pentru sarcina principală.

Pentru a face acest lucru, trebuie să stați pe o saltea gimnastică, să vă întindeți picioarele cât mai larg, lăsând genunchii să nu fie aplecați. Spatele este plat, stomacul este încordat, corpul se înclină înainte cât mai jos.

În punctul cel mai jos, fixați corpul timp de câteva secunde și reveniți la poziția de pornire. În poziție așezată, picioarele sunt îndoite la genunchi, astfel încât picioarele sunt apăsate unul împotriva celuilalt.

Împingeți ușor palmele pe genunchi, pierde rapid coapsa interioară să le apăsați pe podea. Ideal atunci când exteriorul ambelor picioare este complet presat la suprafață. Exercițiile fizice pot fi puțin complicate: luați o poziție culcată, puneți-vă picioarele împreună, genunchii separați. În această poziție, trageți picioarele spre inghinal, blocând în punctul cel mai înalt timp de câteva secunde.

Cercetarea confirmă pierderea de grăsime vizată este imposibilă

O întindere bună pe flexori, mușchii interni ai coapsei și trunchiului oferă înclinare cu spatele lunge. Pentru a pierde rapid coapsa interioară acest lucru, luați un picior înapoi, în timp ce schimbați greutatea pe a doua, aplecați la genunchi.

Fesele sunt încordate, înclinați corpul înainte cu brațele întinse deasupra capului. Fixați corpul în această poziție, inspirați trei respirații adânci și reveniți la poziția inițială, apoi schimbați picioarele.

Este important să fiți atenți atunci când încercați să pompați suprafața interioară a coapsei, deoarece această zonă este ușor rănită. În pierde rapid coapsa interioară de întindere, nu trebuie să existe disconfort sau durere, trebuie să trageți mușchii treptat. Principalele exerciții pentru mușchii interni ai picioarelor includ leagăne, ghemuțe și alunecări.

Pentru ghemuțe normale, picioarele sunt lățimea umerilor între ele, spatele este drept și stomacul este tras. Ghemuțele sunt superficiale până când șoldurile sunt paralele cu podeaua, formând un unghi drept cu corpul.

În această poziție, trebuie să zăboviți câteva secunde și să reveniți la poziția de pornire. Faceți 15 repetări. Ele rezolvă bine zona problemă a ghemuitului. Pentru aceasta, picioarele lpg slăbire întinse larg, spatele drept, capul arată drept, picioarele și genunchii sunt întoarse.

Mâinile pe curea sau întinse înainte. În această poziție, ghemuțele sunt efectuate în unghiul drept al coapsei și al corpului.

Antrenamente eficiente acasă

În punctul cel mai jos, blocați-vă și ridicați-vă. Pentru complicații, ar trebui să luați gantere în fiecare mână.

Puteți efectua schimbări în mână, simulând mișcările sumoiștilor. Întoarceți picioarele în afară, picioarele larg depărtate, schimbați greutatea corpului într-un picior, mișcând corpul în direcția respectivă și ridicați al doilea în sus și fixați-l un timp. Coborâți piciorul și faceți un alt exercițiu. Bine pompate mușchii coapsei interioare, feselor și abdomenului adânc. Este necesar să faceți un pas larg înainte, îndoiți un picior la genunchi, încercând să atingeți cu genunchi cealaltă suprafață a podelei.

După ce a simțit tensiunea în mușchi, fixați-vă în această poziție și reveniți la poziția inițială. După același picior, se lungește în lateral, transferându-i greutatea și schimbând torsul. Îndoiți-l la genunchi până se formează un unghi drept.

pierde rapid coapsa interioară

În punctul de tensiune maximă, întindeți fesele, împingeți călcâiul și reveniți la poziția de pornire. Efectuați 15 repetări și schimbați picioarele. Pentru următorul exercițiu, veți avea nevoie de sprijin. Acasă, un scaun cu spătarul este potrivit. Trebuie să stai în spatele lui la lungimea brațului, să te sprijini pe spate, să înclini corpul înainte. Schimbați greutatea cu un picior, deplasați al doilea înainte și efectuați mișcări oscilatorii de la stânga la dreapta, întinzând mușchii de pe abdomen.

Dacă casa are un fitball sau o minge de cauciuc pentru copii, puteți efectua exercițiul cu ea. Pentru a face acest lucru, așezați-vă pe un scaun, cu picioarele apăsate pe podea, înapoi drept. O minge este prinsă între genunchi și, dacă nu este acolo, atunci palmele se pliază între ele.

Exerciții de yoga pentru coapsa interioară

Efectuați compresia, încordând maxim mușchii coapsei. Țineți tensiunea câteva secunde, relaxați-vă picioarele, dar nu lăsați mingea. Efectuați trei seturi de cincisprezece stoarceri. În poziție supină, picioarele se ridică de la podea cu centimetri și se realizează traversări alternative, simulând mișcarea foarfecelor.

Exerciții pentru coapsa interioară Bataturi Fiecare reprezentant al jumătății frumoase visează la picioare frumoase și subțiri. La urma urmei, acestea sunt subiectul admirației și atractivității pentru fiecare om. Dar, din păcate, nu toată lumea este dată de natură pentru a avea o figură perfectă și picioarele chic.

Faceți trei seturi de 10 exerciții. Următorul exercițiu este conceput pentru dezvoltarea mușchilor izolați.

pierde rapid coapsa interioară

Este necesar să vă întindeți de partea dvs. Îndoiți partea superioară și, aruncând prin partea de jos, așezați-vă pe podea astfel încât piciorul să fie situat vizavi de genunchi.

Cum slăbesc pe coapse?

Puneți brațul inferior sub cap, iar brațul superior subliniați în fața voastră. Strângeți mușchii, rupeți piciorul inferior de pe podea cât mai sus, fixați-l pentru câteva secunde și coborâți-l. Nu coborâți complet pe podea, pentru a nu pierde tensiunea utilă, efectuați o ridicare. Repetați de 20 de ori, schimbați piciorul. Dacă există un extensor cu bandă elastică sau un simulator special, asigurați-vă că includeți exerciții cu acesta în programul de antrenament.

Fixează elasticul cu capetele la nivelul piciorului inferior, trecându-l în bucla formată. Efectuați leagănele trăgând banda elastică cu o mână sprijinită pentru stabilitate. Schimbă piciorul.

Plie Squats Ghemuiturile Plie vizează mușchii aductori, oferindu-le un aspect elegant și tonifiat. Stai cu picioarele într-o poziție largă, degetele de la picioare arătate și ține o pereche de gantere în fața corpului tău, odihnindu-te între coapse. Țineți spatele drept și ghemuiți-vă până când genunchii sunt la un unghi de 90 de grade. Apăsați înapoi la poziția de pornire și efectuați trei seturi de 20 de repetări.

Simulatorul pentru prelucrarea părții interioare a coapsei este fixat de genunchi în poziție supină. Antrenamente eficiente de sală Toate exercițiile descrise mai sus pot fi efectuate în sala de sport, complicându-le cu greutăți, gantere. În plus, există simulatoare speciale care vă permit să vă umflați picioarele mult mai repede. Setați gâtul în spate, stați astfel încât fesele să nu depășească instalarea. Este convenabil să așezați traversa pe umeri trapezispatele este uniform, picioarele sunt mai late decât umerii, picioarele sunt întoarse spre exterior în paralel cu bara.

În această poziție, se execută ghemuțe lente, încordând mușchii femurali.

Exerciții pentru coapsa interioară - Bataturi -

Trebuie să vă ghemuiți cât mai jos, altfel eficiența va scădea. Puteți înlocui simulatorul cu o barieră obișnuită.

Exercitii pentru coapsele interioare - VIDEO 5 minute

Există un simulator care lucrează la reducerea picioarelor. Pompează perfect interiorul picioarelor și este bun prin faptul că puteți ajusta sarcina prin reducerea sau adăugarea greutății. Multe săli sunt echipate cu simulatoare de blocuri care funcționează pe principiul unui expander.

pierde rapid coapsa interioară

Poziție în picioare, manșetele sunt fixate pe picior, de la care există un cablu la bloc. Ținând pe un suport cu o mână, leagănele sunt efectuate pe lateral. Greutatea poate fi ajustată în funcție de forma fizică.

pierde rapid coapsa interioară

Antrenorul de extensie a picioarelor vă permite să lucrați la cvadriceps. Cel mai bine este să o faceți înainte de un set de ghemuțe. Puteți apăsa barbellul sau gantera cu picioarele depărtate. Este important să vă asigurați că picioarele și genunchii sunt întoarse spre exterior și paralele. Mențineți genunchii ușor aplecați în timpul presei de pe bancă.

Antrenamentul regulat va ajuta la pastile slabit keto actives picioarelor puternice, subțiri, la reducerea grăsimilor corporale și a celulitei. Principalul lucru este să creșteți încărcarea treptat și să efectuați exerciții corecte din punct de vedere tehnic.

Exerciții interne ale coapsei

Atunci când efectuați fiecare complex, tensiunea trebuie să fie resimțită în zona în care este direcționat efortul. Nu trebuie să vă concentrați doar pe o anumită parte a corpului, este mai bine să formați o figură proporțional, altfel efectul va fi mai puțin vizibil.

pierde rapid coapsa interioară

Exerciții pentru mușchii interni Țesutul muscular este conceput astfel încât, fără exerciții fizice regulate, își pierde inevitabil tonul. Și, de regulă, cu timpul devine slăbit și flăcător. Pentru a evita acest lucru, cu siguranță, ar trebui să acordați timp antrenamentelor sportive regulate. Pentru o activitate fizică normală, încărcarea normală sau joggingul de dimineață sunt suficiente pentru orice persoană. Și dacă doriți să creați o frumoasă ameliorare musculară, acest lucru, desigur, nu va fi suficient - va trebui să vă ocupați aproape la nivelul culturistilor.

Dar cum să vă antrenați corpul? Și care sunt exercițiile pentru mușchii interni? Pentru a răspunde pe deplin la aceste întrebări, ar trebui să aflați ce tipuri de mușchi și antrenament există. Tipuri de activitate fizică După cum știți, mușchii umani sunt împărțiți în grupuri și subgrupuri.

Slăbiți pe coapse: 9 exerciții eficiente pentru picioare subțiri

Creșterea și dezvoltarea fiecăreia dintre ele depinde atât de intensitatea claselor, cât și de structura lor. Creșterea musculară este afectată de grosimea și tipul de fibre musculare, precum și de numărul lor, de rigiditatea fascia, sarcoplasma, secțiunea transversală și numărul de vase de sânge.

  • Cum să întăriți rapid coapsa interioară fără să vă pompați picioarele Fiecare corp are propriile sale zone cu probleme în care este dificil să eliminați grăsimea.
  • Ovăz bine să piardă în greutate

Prin urmare, pentru a alege exercițiile potrivite pentru mușchii interni, trebuie să decideți ce grup trebuie consolidat. Deci, puteți evidenția mușchii brațelor și picioarelor, pieptului, spatelui și abdomenului.

Fiecare tip are propriile sarcini care vă permit să vă antrenați doar pe ele. De asemenea, pot fi utilizate exerciții complete. Acestea includ lucrul la mai multe grupe musculare în același timp.