Pierde greutatea de 65 de ani


Activități esențiale Greutatea ideală pentru o femeie de orice vârstă depinde în primul rând de indicele de masă corporală al corpului, sugerează Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

IMC este un instrument de screening folosit pentru a calcula cantitatea de grăsime pe care o persoană o are în corpul ei. Împreună cu alți factori, inclusiv nivelul de activitate, genetică, modificări hormonale și riscul de osteoporoză, IMC vă poate ajuta pe dvs.

Meniu cont utilizator

Noțiuni de bază despre masa corporală IMC-ul dvs. Calculul IMC pe baza înălțimii dvs.

pierde greutatea de 65 de ani

Găsirea IMC Calculați-vă greutatea corporală sănătoasă măsurându-vă înălțimea în inci. Înmulțiți acest număr cu el însuși, apoi împărțiți acel număr în greutatea actuală a corpului.

Pierdere în greutate de 65 de kilograme

Alternativ, utilizați un calculator online, cum ar fi unul furnizat pe site-ul Institutului Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui. Un IMC de 18 sau mai puțin înseamnă că sunteți subponderal.

Un IMC între 18,5 și 24,9 înseamnă că vă aflați într-un interval de greutate normal sau ideal. Un IMC între 25 și 29,9 înseamnă că sunteți supraponderal.

Noțiuni de bază despre masa corporală

IMC de 30 sau mai mult indică obezitate. Mușchi versus grăsime Alături de consumul și activitatea de calorii, modificările biologice contribuie la creșterea în greutate la adulții în vârstă. Oamenii pierd celulele musculare pe măsură ce îmbătrânesc. Ca femeie în vârstă de 65 de ani sau mai mult, este posibil să cântăriți exact la fel ca atunci când aveați 35 de ani, dar probabil aveți un procent mai mic de mușchi, a declarat cercetătorul și geriatrul UCLA Jonathan Wanagat pentru Pattie Neighmond de la NPR în Acest lucru reprezintă schimbarea aspectului corpului tău.

pierde greutatea de 65 de ani

De asemenea, înseamnă că arzi mai puține calorii în general, deoarece mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile. Calculul IMC pentru a determina greutatea corporală ideală la controlul anual sau pe cont propriu vă poate ajuta să controlați mai ușor fluctuațiile de greutate.

pierde greutatea de 65 de ani

Activități esențiale Deși consumul mai puțin de calorii face parte din menținerea unei greutăți sănătoase la 65 de ani, creșterea activității zilnice este o parte importantă a ecuației. Dar pentru a preveni creșterea în greutate, este posibil să aveți pierde greutatea de 65 de ani de până la 60 de minute de activitate moderată până la viguroasă în majoritatea zilelor săptămânii - în timp ce nu consumați mai multe calorii. Utilizați calculele IMC pentru a determina dacă sunteți sau nu pe drumul cel bun pentru a menține greutatea corporală ideală pentru vârsta dvs.