Perioada de odihnă între seturi pentru pierderea în greutate


pierdere în greutate 26 ani de sex masculin pierdere în greutate în sri lanka

Nu sări peste greutăți Aveți probleme cu pierderea în greutate, în ciuda faptului că ați petrecut ore întregi pe bandă de alergat? Antrenamentele mai lungi nu vă vor ajuta neapărat să obțineți un corp slab și subțire.

cum să pierdeți grăsimea în jurul abdomenului cafeaua ajută la pierderea grăsimilor

Când vine vorba de pierderea de grăsime, unele exerciții și metode de antrenament funcționează mai bine decât altele. Bacsis De la circuite bazate pe mașini la burpee, salturi la cutie și alte mișcări de greutate corporală, există o mulțime de exerciții care te fac să te apleci. Cheia este să le alegeți pe cele care angrenează cei mai mulți mușchi simultan și să vă facă inima să pompeze mai repede.

Exerciții care te fac să te apleci Exercițiile fizice regulate nu garantează pierderea în greutate. În teorie, ați putea lucra mai mult pentru a vă crește cheltuielile de energie. Problema este că veți atinge un platou mai devreme sau mai târziu.

Canotaj pentru pierderea în greutate calorii arse, planuri de antrenament și multe altele

Pe măsură ce devii mai slab, corpul tău începe să folosească energia mai eficient, arzând mai puține calorii în timpul exercițiului. Același lucru este valabil și pentru dieta strictă, explică o revizuire din februarie publicată în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă. În timp ce există o relație doză-răspuns între exercițiu și pierderea în greutate, unele metode de antrenament sunt mai eficiente decât altele. Antrenamentul cu intensitate ridicată HIITde exemplu, vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii în mai puțin timp comparativ cu cardio-ul stării de echilibru.

arzatoare de grăsime numai cuponul atp pierderea în greutate pete

Acest efect se datorează creșterii consumului excesiv de oxigen post-exercițiu EPOC. Pur și simplu, veți arde caloriile în timpul și după antrenament. În plus perioada de odihnă între seturi pentru pierderea în greutate de antrenamentele de intensitate mare, puteți încerca circuite, exerciții de forță, pliometrie și tehnici mai avansate, cum ar fi seturi de picături și superseturi.

Mișcările compuse, de exemplu, vizează mai multe grupuri musculare simultan, ceea ce face mai ușoară construirea masei și a forței. Țesutul muscular necesită mai multă energie pentru a se susține în comparație cu țesutul adipos, explică Universitatea din New Mexico.

Plan alimentar si de antrenament complet de 8 saptamanai pentru a pierde in greutate

Prin urmare, cu cât aveți mai multă masă slabă, cu atât veți arde mai multe calorii în repaus. Dacă sunteți în căutarea unor exerciții care vă fac să vă slăbiți, fiți pregătiți să vă ridicați ritmul cardiac. Utilizați un amestec de mișcări compuse, exerciții de greutate corporală, HIIT și circuite pentru tot corpul pentru a elimina grăsimea încăpățânată. Iată câteva exemple pentru a vă ajuta! Experimentați cu antrenamentul cu greutatea corporală Când se face corect, antrenamentul cu greutatea corporală poate fi la fel de eficient ca și antrenamentele tradiționale la sală.

Ce tipuri de exerciții te înclină și se subțiază?

După cum observă Clinica Mayo, unele exerciții de greutate corporală implică toate grupele musculare majore. Prin urmare, vă pot ajuta să construiți și să păstrați masa slabă în timp ce ardeți grăsimi. Sigur, dacă sunteți sportiv, este posibil să nu obțineți aceleași rezultate din antrenamentul cu greutatea corporală ca și cineva care tocmai începe.

Corpul tău este adaptat la antrenamente grele sau la antrenamente viguroase. Cu toate acestea, puteți efectua exerciții de greutate corporală pentru a vă menține în formă în deplasare. Pentru o persoană obișnuită, această metodă de antrenament poate fi extrem de provocatoare. Plimbarea cu crab, scândurile și corp subțire zwijndrecht exerciții la sol, de exemplu, construiesc puterea de bază, îmbunătățind în același timp echilibrul și coordonarea, afirmă Academia Națională de Medicină Sportivă NASM.

Push-up-ul, o mișcare clasică de greutate corporală, funcționează pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, spatele, quad-urile și mușchii miezului. Pentru un antrenament mai provocator, încercați flotări cu diamante, flotări spiderman, flotări eșalonate și alte variante de flotări. La fel, puteți încerca variații de genuflexiune folosind doar greutatea corporală.

Brandon Curry l Training split and supplements l FIBO Interview 2019 l GymBeam

Squats cu lifturi laterale pentru picioare, salturi de squat, squats box și squats bulgărești sunt toate o alegere excelentă. Aceste mișcări dinamice vă vor crește frecvența cardiacă și vă vor îmbunătăți starea generală de fitness.

pierderea în greutate după brațul rupt pierderea în greutate în timp ce alăptează 3 6 luni

Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât este mai mare cheltuielile de energie. Această abordare este eficientă în timp și poate facilita pierderea în greutate. Cheia este să mențineți perioadele de odihnă scurte sub 30 de secunde între seturi și exerciții.

În funcție de nivelul dvs. Țintește aproximativ șapte minute pe circuit și repetă de două sau de trei ori.

Other Pins Perioada de repaus între seturi pentru pierderea în greutate, Zile de repaus alimentar pentru pierderea in greutate in oncologie Pentru pierderea în greutate, încercați să încorporați câteva dintre următoarele tehnici în antrenamentele dvs. Meditatie pentru vindecarea problemelor legate de greutate Acest lucru vă permite să construiți mușchi menținând în același timp ritmul cardiac ridicat, ceea ce vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii în timpul și după antrenament.

Dacă sunteți pe perioada de odihnă între seturi pentru pierderea în greutate mai grea sau nu sunteți în formă, începeți cu o versiune de bază a exercițiului pe care doriți să îl efectuați și faceți-l mai provocator pe măsură ce progresați, recomandă NASM. Încercați circuite cu corp complet Ați încercat vreodată circuite cu tot corpul?

Este o modalitate perfectă de a-ți maximiza arderea caloriilor fără a petrece ore întregi la sală. Faceți-o în sala de sport, acasă sau în deplasare pentru a profita de beneficii.

De exemplu, antrenamentul pe circuite bazat pe mașini vă poate ajuta să obțineți un corp slab și subțire.

pierderea în greutate impotență deprivarea somnului pentru pierderea în greutate

De asemenea, poate ameliora stresul și îmbunătăți controlul glicemic, potrivit Consiliului american pentru exerciții. Trecându-vă rapid de la o mașină la alta, veți menține intensitatea crescută și veți obține o inimă mai rapidă.

Canotaj pentru pierderea în greutate: calorii arse, planuri de antrenament și multe altele

American Council on Exercise recomandă efectuarea fiecărui set până la un punct de oboseală ușoară. Alternați între exercițiile corpului superior și inferior pentru a obține un antrenament complet sau concentrați-vă pe corpul superior sau inferior în timpul fiecărei sesiuni.

Păstrați-vă rutina variată pentru a preveni plictiseala și mențineți mușchii ghiciți. Dacă nu puteți ajunge la sală, exercițiile de greutate corporală sunt cel mai bun pariu. După cum subliniază ACSM, circuitele de greutate corporală de mare intensitate cresc absorbția maximă de oxigen VO2 maxducând la o sănătate cardiorespiratorie mai bună. Pe termen lung, acestea pot îmbunătăți răspunsul la insulină și vă pot reduce riscul de diabet.

Fii creativ cu rutina ta de exerciții. Utilizați bănci, bile de exerciții, antrenori de echilibru, steppers și alte accesorii pentru un antrenament mai provocator.

Pierderea în greutate înainte de naștere

De exemplu, puteți utiliza o cutie de bază din lemn pentru step-up-uri, flotări ridicate, salturi de cutie, ghemuituri împărțite bulgare alte mișcări pliometrice. Nu sări peste greutăți Exercițiile de greutate corporală au avantajele lor, dar nu sunt singura dvs.

Antrenamentul de forță are raftul de slabit din farmacia catena său într-un program de antrenament echilibrat și vă poate ajuta să deveniți mai slabi, mai puternici și mai în formă.

În timp, poate crește densitatea osoasă și ameliora simptomele asociate cu boli de inimă, diabet, artrită și alte boli cronice, afirmă Mayo Clinic. Antrenamentul pentru pierderea de grăsime este diferit de antrenamentul pentru hipertrofie sau forță.

antrenamentele de 6 săptămâni până la pierderea grăsimii - mușchi și fitness

Dacă încercați să obțineți un corp slab și subțire, acordați prioritate mișcărilor compuse și mențineți perioadele de odihnă scurte între seturi. Ridicările de forță, lunges, presele aeriene și alte exerciții compuse au lovit toate grupele musculare majore, crescând consumul de oxigen.

biscuiti keto cu ciocolata ceaiuri de slabit eficiente

Drept urmare, veți arde mai multe calorii și arși grăsimea. Începeți cu greutăți ușoare până la moderate care vă permit să efectuați 12 până la 15 repetări cu o formă perfectă. Creșteți greutatea treptat pe măsură ce vă întăriți.

Schimbați numărul de repetări și seturi la fiecare câteva săptămâni pentru a vă menține corpul ghicit. Luați în considerare adăugarea de seturi de picături în rutina dvs.

Apoi, configurați o bandă de alergat la panta maximă și cu o viteză pe care o puteți sprinta timp de 30 de secunde. Puneți un covor lângă banda dvs. Efectuați un sprint de deal de 30 de secunde și coborâți cu atenție de pe banda de alergat mențineți-o în funcțiune.

Această tehnică de ridicare implică efectuarea cât mai multor repetări ale unui exercițiu posibil până când obțineți oboseală musculară.

Reduceți greutatea și începeți de la capăt. Continuați să scădeți greutatea de la un set la altul până când mușchiul ajunge la oboseală absolută, sugerează Consiliul American pentru Exerciții.

Pentru cele mai bune rezultate, utilizați această strategie la sfârșitul sesiunii de antrenament. Efectuați seturi de picături pentru doar unul sau două grupe musculare sau exerciții per antrenament pentru a preveni supraîntrenarea. Această metodă de ridicare impozitează corpul și sistemul nervos central, așa că fiți pregătiți să faceți față durerii și oboselii musculare a doua zi.