Nu pierdeți greutatea când sunteți gravidă


  • Femeile supraponderale prezintă un risc crescut de infecții în timpul sarcinii și, de asemenea, după naștere.
  • Fat burner mega review
  • Cum să câștigi greutate în mod natural, Pierdeți în greutate înainte de a încerca să concepeți
  • F2 fresh fress burner fatru

Înțelegeți necesarul de calorii După cum se menționează în tabelul de mai sus, toate femeile însărcinate nu trebuie să câștige aceeași cantitate de greutate. Deci, trebuie să vă cunoașteți necesarul de calorii.

Cum să pierdem în greutate într-o săptămână Pierdeți în greutate într-o săptămână sfaturi Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.

Necesarul de calorii crește în al doilea și al treilea trimestru. Cu toate acestea, variază în funcție de IMC, printre altele. Prin urmare, discutați cu medicul dumneavoastră pentru a vă înțelege nevoile specifice 4.

Cum să piardă în greutate la 10 ani fata la 10 kg pe lună la domiciliu Pierdeți în greutate înainte de a încerca să concepeți, Fresh articles Dar este la fel de important să începeți să faceți modificări înainte de a rămâne însărcinată. Acești pași vă vor ajuta să vă pregătiți și să vă pregătiți pentru sarcină și să vă oferiți o șansă mai bună de a avea un copil sănătos. Vezi doctorul tău Consultați-vă medicul sau moașa înainte de a rămâne gravidă. Chiar dacă simțiți că sunteți sănătoși și sunteți pregătiți pentru o sarcină, medicul sau moașa dumneavoastră pot face mult înainte de a vă ajuta să vă pregătiți.

Nu urmați diete cu conținut scăzut de calorii sau regimuri riguroase de slăbire, cum ar fi postul intermitent. Mănâncă mese dese, dar mici Acest lucru vă poate ajuta să vă gestionați greutatea, indiferent dacă sunteți gravidă sau nu.

nu pierdeți greutatea când sunteți gravidă diete de slabit drastice

Mâncarea frecventă, dar mică, vă ajută să vă gestionați dimensiunea porției. Acest lucru este util mai ales în timpul sarcinii, când mâncarea completă vă poate face să vă simțiți rău.

Pierdeți în greutate înainte de a încerca să concepeți, Fresh articles

Experții recomandă să consumați trei mese principale nu prea nu pierdeți greutatea când sunteți gravidă și două până la trei mese mai mici pe zi 5. Mănâncă alimente sănătoase Slăbitul nu înseamnă să te înfometezi; cu siguranță nu când ești gravidă.

Înseamnă să mănânci sănătos.

nu pierdeți greutatea când sunteți gravidă 17 săptămâni gravidă pierde în greutate

Este în regulă să trișezi din când în când, pur și simplu nu-ți face un obicei Sarea provoacă retenție de apă în organism. Deci, aveți-l cu măsură Grăsimi nesănătoase, cum ar fi margarină, unt, sos, sosuri, maioneză și sosuri de salată 5.

nu pierdeți greutatea când sunteți gravidă cum să pierdeți greutatea corpului în formă de pere

Nu mâncați pentru doi Sarcina nu înseamnă că trebuie să mănânci pentru doi. De fapt, nu trebuie să mănânci pentru doi, ci să mănânci alimente sănătoase.

Toate femeile care au un IMC mai mare de 25 ar trebui să piardă câteva kilograme înainte de sarcină pentru a începe sarcina cu o greutate în raport cu dimensiunea normală care permite obținerea unui IMC între 19 și Dacă intenționați să căutați o sarcină în viitorul apropiat, ar trebui să știți importanța obținerii unei greutăți adecvate, pentru a vă proteja sănătatea și a copilului care va naște în interiorul corpului. Vă spunem cum puteți avea grijă de greutatea dvs. De ce să obții o greutate sănătoasă înainte de sarcină O greutate sănătoasă este recomandată pentru multe aspecte ale vieții noastre și este strâns legată de sănătatea noastră fizică, mentală și emoțională. Cu toate acestea, dacă intenționați să rămâneți gravidăatingerea unei greutăți sănătoase devine și mai importantă și vă vom spune de ce: 1 Creșteți șansele de sarcină Atât greutatea redusă, cât și obezitatea generează modificări ale capacității de reproducere și împiedică realizarea concepției în corpul uman.

Nucile furnizează proteine, în timp ce laptele și cerealele oferă calorii suplimentare. Ouăle și iaurtul sunt o sursă excelentă de proteine, calciu și vitamina D. Spanacul are un conținut ridicat de acid folic și ar trebui să fie inclus în dieta zilnică.

nu pierdeți greutatea când sunteți gravidă pierdere în greutate chipotle comandă

Carnea roșie oferă fier. Exercițiu Nu trebuie să încetați să vă antrenați pentru că sunteți gravidă.

Cum le ajută Carmen Brumă pe gravide să-şi controleze greutatea în sarcină

Antrenamentul este important dacă doriți să vă gestionați greutatea sarcinii 3 și să vă pregătiți corpul pentru naștere. Însă discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un antrenor specializat în exerciții pentru femeile gravide, înainte de a vă planifica regimul de antrenament. Cum să slăbească corpul complet posibil să aveți aproximativ 30 de minute de exerciții de patru până la cinci ori pe zi.

Puteți încerca exerciții precum: Yoga.