Forma de pere pierd grăsime


forma de pere pierd grăsime

Dieta pentru o formă de pere Slăbiți pe baza formei corpului Căutați o dietă pentru o formă de pară? Asta înseamnă, probabil, că vă purtați greutatea suplimentară în șolduri și coapse și vă este greu să scăpați de ea.

Pierderea în greutate a formei corpului se bazează pe două tipuri de corp.

forma de pere pierd grăsime

Pere sau mărul. Determinați-vă tipul de corp Vestea bună pentru cei cu corp în formă de pară este că experții medicali au arătat că riscurile pentru sănătate sunt mai mici decât cei care au formă de măr.

Acest beneficiu poate scădea, deși la debutul menopauzei, atunci când nivelul de estrogen scade. Nu este greu să stabiliți dacă sunteți în formă de măr sau pară.

forma de pere pierd grăsime

Uită-te la corpul tău și determină unde depozitezi cel mai mult grăsimea. Dacă este sub talie, ești în formă de pară. Dacă este deasupra taliei, ești o formă de măr.

forma de pere pierd grăsime

Abordare științifică Deși termenul de formă de pară există de zeci de ani, abia de curând oamenii de știință au descoperit o legătură puternică între tipul de corp și strategiile de slăbire. Abordarea pierderii în greutate cu succes pe baza tipului de corp este legată de consumul alimentar pe baza riscurilor pentru sănătate.

forma de pere pierd grăsime

Vestea proastă este că femeile în formă de pere nu își pierd grăsimea la fel de ușor ca omologii lor forma de pere pierd grăsime formă de măr. Este mai greu, dar nu imposibil ca femeile în formă de par să obțină corpul dorit.

forma de pere pierd grăsime

Dieta pentru o formă de pere Dieta pentru o femeie în formă de pară este concepută pentru femeile cu corpuri inferioare mai grele și cu grăsime subcutanată nedorită pe coapse, șolduri și fese. Pentru ca femeile în formă de par să piardă în greutate, dieta lor ar trebui să conste în: Cereale integrale.