Efectele de ardere a grăsimilor ale cofeinei


  1. Pastile de slabit konjac forte
  2. Vezi galeria foto » O cafea tare consumată cu o jumătate de oră înainte de exerciții aerobice crește arderea grăsimilor, arată un nou studiu.
  3. 10 lbs pierdere de grăsime arata ca
  4. Bun arzător de grăsime pentru coapsa interioară
  5. Fara arzator de grasimi cu cofeina Cupa pierderea de grasime
  6. Cafeaua actioneaza direct asupra tesutului responsabil de arderea grasimilor si a zaharului - studiu Miercuri, 26 Iunieora Pe langa nenumaratele beneficii deja demonstrate ale cafelei, oamenii au mai descoperit unul.
  7. Băuturile pe care le bei în fiecare zi, dar nu știi că te îngrașă!

Oamenii de știință au examinat efectele cofeinei asupra oxidării grăsimii în timpul sesiunilor de antrenament făcute de dimineață și după amiază. Astfel, s-a descoperit că ingerarea unei cantități de cofeină echivalentă unei cești de cafea tare, cu 30 de minute înainte de un antrenament de aerobic, rezultă arderea grăsimilor, mai ales dacă activitatea are loc în cea de doua parte a zilei.

Potrivit cercetătorilor, consumul unei căni tari de cafea înaintea unui antrenament fizic de intensitate medie, după-amiaza este cea mai bună variantă pentru arderea grăsimilor la nivel maximum. Limitările studiului Studiul citat nu a inclus femei și nici oameni cu un stil de viață sedentar. Așa că rezultatele nu pot fi generalizate femeilor sau băbaților care fac parte din alte categorii de vârstă, potrivit Medical News Today. Oamenii de știință nu au măsurat nici temperatura corpului și nu au luat în considerare orele de somn dormite de participanți înaintea efectuării testului.

Cafeina este un stimulent natural care se găsește în boabele de cafea, frunzele de ceai și boabele de cacao. Băuturile energizante, snacks-urile și alte alimente conțin cafeină adăugată.

efectele de ardere a grăsimilor ale cofeinei fast mod de a elimina grăsimea

Consumată cu moderație, poate accelera funcția efectele de ardere a grăsimilor ale cofeinei, dar și scăderea în greutate. Administrația pentru Medicamente și Alimente din SUA FDA recomandă ca un adult sănătos să consume nu mai mult de miligrame de cofeină pe zi, ceea ce se traduce cu echivalentul a căni.

Limitările studiului

Cafeina este metabolizată diferit de la o persoană la alta, motiv pentru care pot experimenta efecte negative chiar și în urma unei cantități mici. În urma unui studiu care cuprinde 21 de meta-analize se sugerează că în urma consumului de cafeină poate crește performanța fizică prin creșterea rezistenței aerobice, rezistenței musculare și forței.

efectele de ardere a grăsimilor ale cofeinei pierderea de grăsimi de masă de inversiune

De asemenea, datele arată că efectele pozitive ale cafeinei asupra markerilor de performanță sunt mai pronunțate în timpul sesiunilor de aerobic. În ciuda acestor date, cercetările sunt limitate cu privire la efectele asupra arderii grăsimilor.

Lasă un comentariu

Cercetătorii au recrutat 15 bărbați activi cu o medie de vârstă de 32 de ani. Toți participanții erau nefumători și nu sufereau de afecțiuni de sănătate și nici nu erau sub tratament medicamentos. Cu toții au experimentat tratamente de rezistență și au consumat mai puțin de 50mg de cafeină pe zi. În timpul acestui studiu, fiecare participant a completat un set de exerciții de patru ori- de două ori dimineața și de două ori după amiaza, folosind o bicicletă ergometrică.

La un interval de 7 zile, fiecare test era separat. Cu 30 de minute înainte de fiecare test, participanții au consumat 3mg de cafeină per kilogram din greutatea corporală, adică echivalentul unei cafele tari.

efectele de ardere a grăsimilor ale cofeinei sfaturi principale de pierdere în greutate

Rezultatele studiului arată că indiferent de perioada din zi, consumul de cafea făcut cu 30 de minute înainte de performanța aerobică a crescut oxidarea maximă a grăsimii în timpul antrenamentului.

Pericolele din spatele consumului de cafeină Consumată în exces cafeina poate veni la pachet cu aspecte mai puțin plăcute precum insomnia, starea de greață, durerile de cap, palpitațiile sau chiar stările anxioase. Pentru pacienții care suferă de anumite afecțiuni, consumul de cafea poate exacerba simptomele asociate afecțiunii, dar acest lucru este stabilit împreună cu medicul care vă consultă pentru a nu înrăutăți starea de sănătate.

efectele de ardere a grăsimilor ale cofeinei alăptarea pierderii de grăsime