Cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept


  • Chris expert pentru pierdere în greutate
  • Cum să îndepărtați grăsimea în mod natural
  • Grasimea. Cum se depune si cum poti sa scapi de ea.

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru susținerea vieții și protejarea organelor. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul.

Unde corpul dvs.

Ginecomastia și grăsimea toracică - care este diferența?

Femeile au tendința de a depozita grăsimi suplimentare în șolduri, în abdomenul inferior și în interiorul coapselor. Bărbații pot avea și grăsime interioară a coapsei, deși au tendința de a depozita grăsime în zona abdomenului. Citiți mai departe pentru a afla cum să reduceți aspectul de grăsime pe coapsele interioare și găsiți sfaturi pentru reducerea grăsimii corporale. Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare Puteți face următoarea rutină de două sau trei ori pe săptămână pentru a vă ajuta să vă tonificați mușchii coapsei.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept special k baruri de cereale pierd greutatea

Mușchii tonifiați pot ajuta la reducerea aspectului grăsimilor. Când faceți rutina, lucrați la întregul lucru, apoi repetați-o de două sau de trei ori. Bacsis Dacă nu aveți timp la dispoziție, vă recomandăm să faceți lovitura curtsy sau ghemuitul în timp ce vă spălați dinții.

Concluzie A avea un exces de grăsime din burtă nu poate fi doar nedorit, dar este adesea cea mai grasă pentru noi de pierdut. A avea o cantitate mică nu este o problemă, dar prea mult poate reprezenta un risc serios pentru sănătate.

De asemenea, ați putea face atacuri fără gantere. Punga curtsy Rep. Ținând pieptul în poziție verticală și umerii în jos, încrucișați piciorul stâng în spatele dreptului și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Din poziția coborâtă, împingeți corpul înapoi în poziție verticală, aducând piciorul stâng înapoi în poziția de plecare. Apoi, repetați cu piciorul drept. Alternați picioarele timp de de secunde sau efectuați repetări pe fiecare picior. Pentru o provocare suplimentară, puteți ține gantere în fiecare mână în timp ce faceți acest exercițiu. Ganterele pot crește rezistența. Lunges cu halteră Rep.

Greutățile ar trebui să fie constante pe partea ta. Dacă sunteți începător, puteți face acest lucru și fără gantere. Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte. Nu lăsați genunchiul să depășească degetele de la picioare. Vrei să-ți menții piciorul perpendicular.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept îmi pierd greutatea după perioada mea

Genunchiul drept ar trebui să fie la aproximativ un centimetru de sol. Țineți ganterele fixe și drepte în fiecare mână sau efectuați o buclă de biceps în timp ce vă aruncați pentru o provocare suplimentară.

Mitul reducerii punctelor

Trunchiul trebuie să rămână în poziție verticală tot timpul. Menținându-vă greutatea în principal în călcâi, împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială. Repetați această mișcare cu piciorul stâng timp de 30 de secunde.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept pierderea în greutate dmaa

Apoi, schimbați picioarele și aruncați cu dreapta. Strângeți genuflexiuni Rep. Coborâți încet într-o poziție ghemuită. Vă puteți ține mâinile pe șolduri pentru a ajuta la echilibru. Păstrați coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală. Ridicați-vă încet, strângând gluteii în partea de sus.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept un arzător natural de grăsime

Continuați timp de 30 de secunde în total. Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați pe dreapta, cu piciorul stâng în spatele dvs. Opriți între picioare. Puteți sări sau să pășiți, în funcție de nivelul dvs. De asemenea, vă puteți menține piciorul din spate de la sol pentru o provocare mai mare. Repetați de 20 de ori 10 pe fiecare parte.

Cât este prea mult?

Odihniți-vă și efectuați un alt set, dacă doriți. Mingea laterală a mingii medicinale Rep. Țineți o minge cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept la nivelul pieptului cu ambele mâini. Dacă sunteți începător, încercați această mișcare fără mingea medicamentoasă.

Faceți un pas spre stânga. Ghemuiți-vă pe piciorul stâng îndoind genunchiul și coborând corpul până când coapsa stângă este paralelă cu podeaua.

Păstrați degetele de la picioare îndreptate înainte și genunchiul stâng în linie cu glezna stângă. Țineți mingea medicamentoasă la piept. Ar trebui să se alinieze cu șoldul, cotul și umărul stâng atunci când vă aflați în ghemuit.

Împingeți cu piciorul stâng pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de ori sau 30 de secunde. Schimbați picioarele.

  1. Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  2. Întrebări frecvente despre musculare Cum să pierzi grăsimea superioară a corpului
  3. Adăugați niște cardio pentru a ajuta la pierderea grăsimii.

Ridicarea interioară a coapsei în decubit Rep. Întindeți mâinile spre părțile laterale de pe sol. Ridicați ambele picioare până în tavan cu picioarele flectate. Păstrați piciorul stâng ridicat în poziție și coborâți piciorul drept în lateral cât mai departe, fără a ridica șoldul stâng de pe sol.

Păstrați piciorul flexat tot timpul. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția inițială și strângeți ambele picioare împreună în partea de sus.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept bmr pierde grăsime

Repetați de 15 ori pe piciorul drept și apoi comutați la 15 repetări cu stânga. Exerciții suplimentare În plus față de exercițiile de mai sus, puteți crește intensitatea mersului sau alergării adăugând o înclinație.

Puteți face un antrenament înclinat în interior pe banda de alergat sau în exterior pe unele dealuri. Alergarea și mersul în sus ajută la antrenarea mușchilor coapsei. Pe banda de alergat, creșteți treptat înclinația la 5, 10 sau 15 la sută. Afară, căutați un deal mic sau o alee abruptă pentru a începe. Scopul de a face antrenament pe deal de două până la trei ori pe săptămână, pentru a începe.

Cum Dam Burta Jos

Puteți începe chiar și cu antrenamentul pe deal și faceți exercițiile de mai sus după aceea sau puteți face mai întâi rutina de exerciții, urmată de antrenament pe deal. Ar trebui să vezi trenul? De exemplu, efectuarea a de abdomene pe zi pentru a reduce grăsimea din burtă. Cu toate acestea, probabil că nu va funcționa. Majoritatea profesioniștilor supliment de pierdere în greutate domeniul fitnessului sunt de acord acum că antrenamentul la fața locului este un mit.

Antrenamentul la fața locului nu funcționează, deoarece vizați mușchii mici. În schimb, puteți obține cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept mai mari efectuând exerciții care lucrează mai multe grupuri musculare la un moment dat, cum ar fi lunges, genuflexiuni, flotări și fluturări. De asemenea, veți arde grăsimile mai eficient prin adăugarea de rutine de două sau trei ori pe săptămână în antrenamentele de antrenament cu interval de intensitate mare HIIT de 20 de minute.

Cum să pierzi grăsime Excesul de grăsime corporală se poate forma pe coapse ca: grăsime subcutanată localizată chiar sub piele grăsime intramusculară localizată în mușchi Puteți reduce aceste tipuri de grăsime corporală prin reducerea caloriilor din dieta dvs. Pentru mai multe idei, iată 30 de modalități ușoare, susținute de știință, de a slăbi în mod natural.

cum să pierzi grăsimea suplimentară pe piept hi pierdere în greutate

Calorii in comparatie cu calorii in afara Pentru a pierde grăsimea corporală, inclusiv din interiorul coapselor, poate fi necesar să reduceți numărul de calorii pe zi pe care îl luați.

Medicul dumneavoastră vă poate ajuta cu un plan de dietă personalizat și sănătos. Exercițiu aerob vs. Ele pot fi efectuate pentru o perioadă lungă de timp.

Ambele tipuri de exerciții sunt importante pentru nivelul general de fitness. Dar studiile au arătat că exercițiile anaerobe, în special HIIT, sunt extrem de eficiente pentru pierderea de grăsime.

Mitul reducerii punctului

Antrenamentul pe intervale vă poate ajuta să vă construiți mușchii și să vă îmbunătățiți capacitatea aerobă. De asemenea, veți economisi timp, deoarece aceste antrenamente sunt concepute pentru a fi efectuate rapid, dar eficient.

Aflați mai multe despre diferențele dintre exercițiile aerobe și anaerobe. La pachet Unele grăsimi interioare ale coapsei sunt frecvente, în special pentru femeile care tind să stocheze grăsime în jurul secțiunii medii. Puteți reduce grăsimea interioară a coapsei consumând o dietă cu alimente în principal întregi, neprelucrate.

Studiile au arătat că antrenamentul la intervale de intensitate mare este eficient pentru sablarea grăsimilor. Adresați-vă întotdeauna medicului dumneavoastră înainte de a începe un nou regim de exerciții.