Cum să pierzi grăsimea cu bile


cum să pierzi grăsimea cu bile

Pasul 4 Excesul de grăsime de pe burtă se poate dovedi problematic din multe puncte de vedere. Se pare că prezintă amenințări mai mari pentru sănătatea dvs.

Deși poate afecta ambele sexe la orice vârstă, schimbările hormonale și metabolismul în continuă scădere pot face să apară mai mult pe măsură ce atingeți 30 de ani și nu numai. Principiile de bază ale reducerii grăsimilor se aplică tuturor, indiferent de vârstă, dar pe măsură ce îmbătrânești, corpul tău devine mai puțin iertător de obiceiurile nesănătoase și pur și simplu trebuie să lucrezi mai mult decât ar fi trebuit să faci când erai mai tânăr.

Flashback Friday: More Than an Apple a Day׃ Preventing Our Most Common Diseases

Pasul 1 Mănâncă cantitatea de calorii adecvată nevoilor tale de energie. Liniile directoare dietetice ale USDA spun că femeile între 31 și 50 de ani necesită doar aproximativ până la 2.

cum să pierzi grăsimea cu bile

Dacă purtați o greutate suplimentară în jurul burții sau în altă parte, va trebui probabil să reduceți această cantitate pentru a facilita pierderea în greutate. Multe site-uri de internet, cum ar fi caloriesperhour. Pasul 2 Creșteți-vă nivelul de activitate fizică moderat intensă.

cum să pierzi grăsimea cu bile

Harvard Health Publications, un serviciu al Harvard Medical School, raportează că s-ar putea să aveți nevoie de până la 60 de minute pe zi pentru a reduce grăsimea din burtă.

Cele 30 de minute, cinci zile pe săptămână, liniile directoare despre care probabil auziți atât de multe, se aplică pentru promovarea stării generale de sănătate și reducerea riscului de apariție a unor probleme comune de sănătate - pierderea în greutate pare să necesite mai multe.

Pasul 3 Adăugați antrenament de forță regimului de exerciții.

cum să pierzi grăsimea cu bile

Harvard subliniază un studiu al femeilor de la 22 la 44 de ani, care a constatat că antrenamentul de forță de două ori pe săptămână timp de un an a redus grăsimea corporală totală, inclusiv grăsimea abdominală.

Mușchiul necesită mai multă energie pentru întreținere și, cu cât aveți mai mult, cu atât mai multe calorii va arde corpul pe tot parcursul zilei.

cum să pierzi grăsimea cu bile

Pasul 4 Consumați alimente care s-au dovedit a reduce în mod specific grăsimea din burtă. Un studiu din al Universității de Stat din Pennsylvania a constatat că consumul de cereale integrale, mai degrabă decât cerealele rafinate, a dus la o pierdere mai mare de grăsime în jurul cum să pierzi grăsimea cu bile medii.

cum să pierzi grăsimea cu bile

Exemple de alimente pentru combaterea grăsimilor din burtă includ orezul brun, fulgi de ovăz, grâu integral, nuci, semințe, ulei de măsline, ulei de rapiță și avocado.