Cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului


Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Pierderea grăsimii brațelor este mai ușoară decât crezi. Nu este nevoie să ridicați gantere sau orice alt echipament.

Cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului greutatea corporală pentru a vă forma și tonifica brațele.

Iată 15 exerciții eficiente pentru brațe fără greutăți pe care le puteți face pentru a pierde rapid grăsimea brațului. Deruleaza in jos!

  1. Cum pierzi greutatea în timp ce alăptează
  2. Pierderea în greutate de cacao

Cercuri de braț încălzire Shutterstock Pași pentru a face cercuri de braț Stai drept cu brațele lângă părți. Ridicați brațele lateral până la cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului umărului, cu palmele îndreptate înapoi. Începeți să vă înconjurați brațele în direcția înainte fără a vă îndoi sau flecta coatele.

15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Completează 10 repetări și apoi înconjoară-ți brațele în direcția opusă pentru 10 repetări. Faceți 3 seturi de 10 repetări. Flotări de perete Flotările de perete sunt tonere excelente pentru brațe. Lucrează pe umeri, laturi, biceps și triceps.

Pași pentru a face flotări de perete Stați în fața unui perete, la aproximativ 2 metri distanță. Ridicați brațele și așezați palmele pe perete, puțin mai late decât lățimea umerilor. Vârfurile degetelor ar trebui să fie îndreptate în sus. Ținând picioarele staționare, îndoiți coatele și apropiați pieptul și bărbia de perete. Aceasta este poziția ta de plecare.

Respirați adânc, expirați și împingeți peretele până când coatele sunt ușor îndoite și pieptul și bărbia sunt departe de perete. Inspirați și reveniți la poziția inițială. Flotări Youtube Acest exercițiu este ușor provocator, deoarece va trebui să vă echilibrați corpul pe palmele și degetele de la picioare.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei) | Sfaturi | June

Puterea dvs. Pași de făcut flotări Întindeți-vă pe covor, cu fața spre podea. Așezați palmele plate pe podea, lângă piept, brațele lărgite la umeri, coatele îndoite și îndreptate spre picioare și vârfurile degetelor îndreptate înainte.

cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului

Ține-ți picioarele unite, flectează degetele de la picioare, ține bărbia pe podea și privește înainte. Numărați 3, 2, 1 și ridicați-vă prin îndreptarea coatelor.

Supape de scândură Sunt excelente pentru construirea rezistenței brațelor. Pași pentru realizarea robinetelor de bord Asumați o poziție de scândură de braț. Ține-ți inima angajată, gâtul într-o poziție neutră și urmărește covorul.

Uită-te în jos la covor. Păstrați nucleul angajat și capul în linie dreaptă cu tocurile. Practic, veți vitalabs super fat burner recenzii pe o scândură de braț.

Expirați, flectați coatele și coborâți pieptul și bărbia înapoi în poziția inițială. Faceți 3 seturi de repetări.

cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului

Variații Puteți face flotări ale genunchiului, flotări ale brațului larg sau flotări cu diamante pentru a vă întări brațele, pieptul și umerii. Tricep Dips Shutterstock Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor.

Puncte de reținut

Tonifierea acestor mușchi va preveni brațele flască. Pași pentru a face scufundări triceps Stai pe o bancă sau pe o canapea. Țineți genunchii îndoiți, picioarele apropiate unele de altele, picioarele plate pe saltea, brațele în spatele vostru, coatele ușor flexate și degetele îndreptate spre corpul vostru.

cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului

Echilibrați corpul pe brațe, ridicați șoldurile de pe bancă sau canapea și faceți doi pași înainte. Coborâți încet șoldurile. Chiar când șoldurile sunt pe punctul de a atinge podeaua, ridicați-le extinzând brațele.

Aceasta completează o singură repetare. Îndoiți coatele și coborâți șoldurile. Inchworm Youtube Acesta este un exercițiu excelent de făcut după ce ați făcut câteva exerciții de braț, în special scufundări în podea. Vă va ajuta să vă întindeți întregul corp. Pași de făcut Inchworm Stai drept și ține-ți picioarele apropiate. Îndoiți-vă și așezați-vă mâinile lângă picioare.

Ține-ți picioarele drepte. Începeți să mergeți înainte cu mâinile. Opriți-vă când vă aflați într-o scândură de braț sau în poziție de împingere. Începeți să faceți pași mici înainte cu picioarele.

15 exerciții eficiente pentru brațele tonifiate fără greutăți

Oprește-te când picioarele tale sunt lângă mâinile tale. Faceți 3 seturi. Dipsuri de podea Youtube Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor. Pași pentru a face scufundări de podea Stai pe covor.

Ridicați corpul până când brațele sunt complet extinse. Țineți această poziție pentru o clipă.

Account Options

Îndoiți coatele și aduceți-vă corpul înapoi în poziția de plecare. Nu permiteți șoldurilor să atingă podeaua înainte de a finaliza un set. Plank Up-Downs Youtube Scândurile vă ajută să vă construiți puterea de bază. Plank-urile ajută la îmbunătățirea formei și rezistenței brațelor. Acestea vizează bicepsul, tricepsul, umerii și nucleul.

Pași pentru a face scânduri sus-jos Asumă-ți Dog Pose plasând palmele plate pe saltea, genunchii flecați, coloana dreaptă și gâtul într-o poziție neutră. Extindeți-vă picioarele în spate, pe rând. Păstrați brațele extinse și capul, coloana vertebrală și șoldurile în linie dreaptă.

cum să pierzi greutatea piciorului și a brațului

Sprijinându-vă partea superioară a corpului pe palma stângă, pumnul palma dreaptă, flectați cotul drept și așezați antebrațul drept pe podea cum ar fi scândura cotului. Îndoiți puțin cotul stâng pentru a susține această mișcare. Pumnul palmei stângi, flectați cotul stâng și așezați antebrațul stâng pe podea.

Ești acum în poziția cotului. Așezați palma dreaptă pe podea, urmată de palma stângă. Robinete de scândură Acestea sunt excelente pentru construirea rezistenței brațelor.

Pași pentru a face robinete de scândură Asumați o poziție de scândură de braț. Păstrați nucleul cuplat, gâtul într-o poziție neutră și uitați-vă la saltea.

Atingeți umărul stâng cu palma dreaptă și așezați-l înapoi pe saltea.

Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați. Pentru femei, pentru a pierde grăimea brațului, trebuie ă efectuați exerciții d Conţinut: Pași Poate că încercați să pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, să nu mai fluturați și să vă agitați. Pentru femei, pentru a pierde grăsimea brațului, trebuie să efectuați exerciții de mână, să faceți sport și să participați la activități care construiesc mușchii brațelor și să mențineți o dietă sănătoasă.

Atingeți umărul drept cu palma stângă și așezați-l înapoi pe saltea. Push-up Half-Cobra Youtube Acesta este un exercițiu uimitor care va scăpa de toate acele flab în cel mai scurt timp. Evitați-l dacă aveți o leziune a spatelui. Pași de făcut jumătate Cobra Push-up Culcați-vă pe burtă cu coatele arcuite pe spate și aproape de corp și de mâini de ambele părți ale pieptului.

Împingeți-vă în sus cuplând mușchii tricepsului într-o poziție pe jumătate de cobră, ridicând pieptul de pe sol. Asigurați-vă că buricul dvs.

Când te împingi în sus, folosește-ți brațele, nu trunchiul și șoldurile. Țineți poziția timp de 2 secunde și apoi reveniți la poziția inițială.