Cum să pierdeți greutatea corpului în formă de pere. CUM SĂ-ȚI PIERZI FORMA DE PERE - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -


Jacks-uri: Înainte de a începe un program de exerciții, este întotdeauna mai bine să vă analizați mai întâi tipul de corp, obiectivele și apoi să stabiliți un plan în consecință. În acest fel, puteți face exercițiile care se potrivesc cel mai bine tipului dvs. Un corp în formă de pară este cel mai greu în partea de jos, adică cu șolduri mai late și coapse mai groase în comparație cu umerii mai subțiri și talia îngustă.

Cel mai bun mod de a afla dacă sunteți în formă de pară este să vă măsurați talia cu un centimetru deasupra buricului și să măsurați șoldurile în jurul celei mai largi părți. Măsurarea taliei împărțită la măsurarea șoldului vă oferă un raport Talie-Șold, care este de 0,8 sau mai puțin pentru femeile în formă de pară.

Planul de masă în formă de pere - Mănâncă corect pentru tipul tău de corp

În timp ce puteți face cardio pentru a reduce grăsimea corporală generală, nu vă puteți schimba forma de bază. Totuși, ceea ce puteți face este să vă faceți corpul mai proporțional. Deoarece jumătatea inferioară este mai grea pentru formele de pere, planul dvs.

Aici avem 10 exerciții pentru un corp în formă de pere care vizează ambele cerințe pentru a vă oferi cel mai bun antrenament.

10 exerciții pentru tipul de corp în formă de pară

Cele mai cum să pierdeți greutatea corpului în formă de pere 10 exerciții pentru un corp în formă de pară 1. Faceți un pas cu Knee Lift și Bicep Curl: Imagine: shutterstock Stai cu pasul în fața ta, cu lățimea picioarelor depărtată, cu spatele drept, cu gantere în ambele mâini. Calcă-l cu piciorul stâng. Puneți toată greutatea pe piciorul stâng în timp ce vă angajați pentru a ridica genunchiul drept la nivelul taliei.

Curl ambii biceps în același timp, îndoind coatele și aducând ganterele la piept. Coborâți înapoi cu piciorul drept, coborând brațele. Repetați pe partea opusă. Faceți 15 repetări pe fiecare parte.

Împingeți cu ridicarea picioarelor pe mingea de stabilitate: Imagine: shutterstock Stai cu fața în jos pe o minge de stabilitate, cu mâinile atârnate în față. Mergeți înainte cu mâinile, lăsând mingea să se rostogolească în jos pe corp până când tibiile se sprijină pe ea. Asigurați-vă că încheieturile sunt sub umeri și că spatele și picioarele sunt drepte ca într-o poziție de pornire în sus.

CUM SĂ-ȚI PIERZI FORMA DE PERE - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Coborâți-vă pe podea, împingând coatele și contractându-vă abdomenul până când brațele superioare sunt paralele cu podeaua.

Reveniți la poziția inițială de împingere în sus și cuplați fesierii pentru a ridica piciorul drept deasupra mingii. Coborâți piciorul pe minge și repetați împingerea în sus, de data aceasta cu piciorul stâng ridicat. Faceți 12 repetări pe fiecare parte.

Donkey Kick: Imagine: shutterstock Lăsați-vă brucia grasi eco subțire patru picioare, încheieturile sub umeri, genunchii sub șolduri.

cum să pierzi grăsimea pe degete cafeaua vă ajută să pierdeți în greutate

Mențineți spatele drept și capul și gâtul fără tensiuni. Angajați-vă abdomenele, ridicați și extindeți piciorul stâng drept înapoi. Apoi îndoiți genunchiul stâng și ridicați piciorul inferior perpendicular pe podea, astfel încât coapsa să fie paralelă cu podeaua. Încercați să ridicați coapsa stângă mai sus dacă puteți. Țineți câteva secunde și apoi reveniți la poziția de pornire. Repetați de cealaltă parte. Faceți 5 repetări pe fiecare parte.

Exerciții pentru compoziția corpului pentru a vă schimba forma

Lemn ghemuit: Imagine: shutterstock Stați cu picioarele lățimii umerilor și spatele drept. Țineți un clopoțel cu gantere sau fierbător cu ambele mâini în față. Ridicați gantera, extinzând mâinile deasupra capului ușor în spatele capului.

pierde greutatea prin respirație corect mese la pierderea în greutate

Coborâți gantera, aducând brațele în jos într-o mișcare rapidă, ca și cum ar fi tăiat lemn. Păstrați brațele drepte în timp ce vă ghemuiți în același timp. Țineți gantera coborâtă, dar fără a atinge podeaua. Asigurați-vă că genunchii nu vă depășesc degetele de la picioare. Lunge cu extensie triceps: Imagine: shutterstock Stai într-o poziție ușoară, cu ambele picioare ușor îndoite.

Păstrați piciorul din față plantat pe podea și piciorul din spate echilibrat pe degetele de la picioare. Țineți o ganteră cu ambele mâini. Aduceți gantera în sus, extinzând ambele mâini deasupra capului. Ține-l ușor în spatele capului tău.

Coborâți gantera în spatele capului, păstrând antebrațele paralele cu podeaua și partea din spate a brațelor perpendiculare. În același timp, pierderea în greutate snaps lovirea, astfel încât ambii genunchi să fie la unghiuri de 90 de grade.

Țineți câteva secunde apăsând greutățile înapoi și apoi reveniți la poziția de pornire.

10 exerciții pentru tipul de corp în formă de pară - Ingrijirea Pielii -

Faceți 10 repetări pe o parte și apoi comutați pe cealaltă. Masă inversă cu ridicare picioare: Imagine: shutterstock Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți, cu picioarele plate pe podea, cu spatele drept și cu palmele pe podea, cu degetele îndreptate în față. Îndepărtați-vă de pe palme și picioare, ridicând șoldurile pentru a forma un blat invers. Asigurați-vă că vă folosiți abdomenele pentru a menține alinierea în coloana vertebrală.

Țineți câteva secunde și apoi ridicați un picior în sus, genunchiul îndoit, astfel încât piciorul inferior să fie perpendicular pe coapsă și paralel cu podeaua.

detox slabire pierde grăsimea corporală și nu greutate

Țineți câteva secunde și dați jos piciorul. Repetați ridicarea picioarelor pe cealaltă parte. Faceți 10 repetări de ambele părți. Ghemuit cu pendul de umăr: Imagine: shutterstock Stați cu picioarele puțin mai late decât lățimea umerilor, degetele de la picioare și genunchi îndreptate spre față, spre spate drept. Ține o ganteră în fiecare mână cu brațele lângă tine. Coborâți corpul într-o ghemuit, împingându-vă fesele înapoi și îndoiți genunchii nu mai departe decât degetele de la picioare.

În același timp, ridicați brațele în față până la nivelul umerilor, cu palmele în jos. Coborâți brațele și reveniți la poziția inițială. Faceți 12 repetări. Asigurați-vă că ridicați cu umerii și brațele și nu cu încheieturile mâinii în acest antrenament corporal în formă de pară. Alpinist: Imagine: shutterstock Intrați în poziția de scândură cu corpul orientat spre podea, susținut de degetele de la picioare și de la mâini, cu palmele plate pe podea.

Păstrați încheieturile mâinii drepte sub umeri și o linie dreaptă de la cap până la tocuri.

Pear figura - cum să piardă în greutate?

Trageți genunchiul drept în piept, folosind doar abdomenele, ținând piciorul drept de pe podea. Țineți câteva secunde și întindeți piciorul drept înapoi în scândură. Presă pentru piept elvețian Ball: Imagine: shutterstock Așezați-vă deasupra unei mingi de stabilitate cu gantere în ambele mâini. Ține-ți picioarele pe podea. Rulați încet spatele în jos, până când mijlocul spatelui superior este plat pe minge și genunchii sunt la un unghi de 90 de grade.

pierderea supraponderală și gravidă 10 reguli scoala de slabit

Angajați-vă abdomenele pentru a vă alinia coloana vertebrală și pentru a vă menține spatele drept și picioarele stabile. Ridicați ganterele deasupra pieptului. Coborâți încet brațele, îndoind coatele, astfel încât brațele superioare să fie aproape paralele cu podeaua.

Pear figura - cum să piardă în greutate?

Îți simți umerii scufundându-se în minge. Contractând mușchii pieptului, ridicați din nou ganterele peste cap. Țineți poziția câteva secunde, apoi coborâți și repetați.

Jacks-uri: Stați cu picioarele lățimii șoldului și brațele alături. Salt în sus, extinzând picioarele în lateral și brațele deasupra capului.

mark sloan a pierdut în greutate bronzarea soarelui vă face să pierdeți în greutate

Înainte de aterizare, aduceți picioarele și brațele în poziția inițială. Acesta este un salt.

pierde 20 de lire sterline grasime metoda de bare în vrac înainte de a scăpa subțire

Faceți seturi de câte Femeile în formă de pere sunt cum să pierdeți greutatea corpului în formă de pere puțin predispuse la boli de inimă, deoarece grăsimea de șold conține adiponectina antiinflamatoare care previne umflarea arterelor și blocarea acestora. Cu toate acestea, această grăsime este, de asemenea, destul de încăpățânată, așa că asigurați-vă că rămâneți la regimul de exerciții fizice și urmăriți întregul corp care se tonifiază și arată excelent!

Pere: beneficii și daune pentru sănătate

Ai un corp în formă de pară? La ce exerciții vă răsfățați? Distribuiți-ne cu noi în secțiunea de comentarii de mai jos.