Calculul pierderii procentului de grăsime corporală, Calculul pentru pierderea de grăsime corporală


Câtă grăsime corporală ar trebui să ai?

Exercițiu și dietă pentru pierderea grăsimilor A avea prea multă grăsime corporală - chiar dacă aveți o greutate sănătoasă - vă poate pune un risc crescut pentru probleme de sănătate precum diabetul și bolile de inimă. Dar de unde știi dacă grăsimea corpului tău este prea mare? Și, când începi să slăbești, cum poți calcula cantitatea de grăsime pe care o pierzi cu adevărat?

calculul pierderii procentului de grăsime corporală

Există mai multe metode pentru a calcula pierderea procentuală de grăsime corporală, dar precizia și costul variază. Le vom descompune aici.

Calcularea grăsimilor corporale

Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Câtă grăsime corporală ar trebui să ai?

calculul pierderii procentului de grăsime corporală

Și deși multe persoane tind să creadă grăsimea ca pe un lucru negativ, organismul necesită de fapt o anumită cantitate de grăsime pentru a putea funcționa. Restul reprezintă grăsime de stocare și este benefic și calculul pierderii procentului de grăsime corporală protejarea organelor interne și pentru izolare.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Nu există un standard stabilit pentru grăsimea sănătoasă a corpului la toți indivizii, deoarece mulți factori diferă în acest număr. Sportivii, de exemplu, vor avea grăsime corporală mai mică, iar intervalele de grăsimi corporale vor diferi, de asemenea, la indivizi de-a lungul vieții, deoarece persoanele în vârstă vor pierde țesutul muscular odată cu înaintarea în vârstă și îl vor înlocui cu grăsimea corporală, conform Bibliotecii Naționale de Medicină din SUA.

Ali explică că procentul de grăsime corporală este o măsură mai bună a stării generale de sănătate decât a greutății cuiva - dar, din păcate, măsurarea grăsimii corporale este ceva mai complicată decât săriți pe o scară. Calcularea grăsimilor corporale Deci, cum poți calcula câtă grăsime corporală ai sau cât ai pierdut? Există trei metode principale care vă pot ajuta să estimați grăsimea corpului: Prin măsurarea grosimii pielii, folosind analiza impactului bioelectric BIA și prin metode medicale.

Exerciții fizice și dietă pentru pierderea grăsimilor A avea prea multă grăsime corporală - chiar dacă aveți o greutate sănătoasă - vă poate pune un risc crescut pentru probleme de sănătate, cum ar fi diabetul și bolile de inimă. Dar de unde știi dacă grăsimea ta este prea mare? Și, când începi să slăbești, cum poți calcula cantitatea de grăsime corporală pe care o pierzi cu adevărat? Există diferite metode de măsurare a grăsimii corporale în corp, împreună cu strategii pe care le puteți utiliza pentru a calcula procentul de grăsime corporală și cantitatea de grăsime pe care o pierdeți.

Urmează o rundown a fiecăruia. Metoda Skinfold Pentru a măsura grăsimea corporală folosind metoda pielii, un profesionist în nutriție sau fitness folosește un instrument numit etrier pentru a ciupi pielea și grăsimea în diferite puncte ale corpului și apoi conectează aceste măsurători într-o ecuație care estimează grăsimea corporală.

calculul pierderii procentului de grăsime corporală

Precizia acestei metode va depinde de abilitatea calculul pierderii procentului de grăsime corporală care efectuează măsurarea și tinde să fie mai puțin precisă pentru persoanele care au supraponderale sau au piele în exces. Analiza impactului bioelectric BIA Impedanța bioelectrică folosește un dispozitiv disponibil la multe săli de sport și centre medicale care trimite un semnal electric prin corp pentru a estima procentul de grăsime corporală în funcție de cât timp durează semnalul pentru a-ți trece corpul.

calculul pierderii procentului de grăsime corporală

Deși aceste metode sunt cele mai exacte, ele sunt costisitoare și nu sunt fezabile pentru utilizarea majorității oamenilor zilnic. Calculator de grăsime corporală Harvard Health Publishing recomandă, de asemenea, să acordați o atenție deosebită dimensiunii tale, deoarece în special grăsimea abdominală poate fi deosebit de periculoasă pentru sănătate.

calculul pierderii procentului de grăsime corporală

Este posibil să aveți un procent de grăsime corporală sănătoasă, de exemplu, dar dacă majoritatea grăsimilor dvs. Partajați-vă povestea de succes cu pierderea în greutate cu noi! Calcularea pierderii de grăsime corporală Dacă pierdeți în greutate, cel mai simplu mod de a calcula procentul de grăsime corporală pe care l-ați pierdut este să vă luați procentul inițial de grăsime corporală și să scădeați procentul final de grăsime corporală.

Câtă grăsime corporală ar trebui să aveți?

Dar, desigur, nu toată lumea are aceste măsurători. Dar, pe măsură ce faceți măsuri pentru a reduce grăsimea corpului, poate fi util să lucrați atât cu un dietetician, cât și cu un profesionist de fitness, pentru a vă asigura că greutatea pe care o pierdeți este de fapt grasă și nu musculară. Exercițiu și dietă pentru pierderea grăsimilor Dacă doriți să reduceți cantitatea de grăsime corporală pe care o aveți, Veltkamp vă recomandă următoarele sfaturi: Crește-ți proteina.

Păstrați pierderea în greutate de la 1 la 2 kilograme pe săptămână.

calculul pierderii procentului de grăsime corporală

Dacă pierzi mai mult decât atât, este mai probabil să fii mușchi că pierzi, nu grăsime corporală, spune ea. Adăugați exerciții cardio și antrenament de rezistență pentru a păstra masa musculară și a vă ajuta să vă stimulați metabolismul.

Veltkamp adaugă că în timp ce strategiile de pierdere a grăsimii vor fi similare pentru bărbați și femei, este important ca femeile să-și amintească că vor avea un nivel natural mai ridicat de grăsimi decât puteți pierde în greutate din curățarea colonului, din cauza unor factori precum țesutul mamar.

Calculator grasime corporala si indice masa corporala IMC

Procentul mai mare de grăsime corporală al femeii este esențial pentru funcționarea hormonilor, inclusiv pentru copii, și variază de la o persoană la alta, bazată pe genetică. Este, de asemenea, posibil să faceți o schimbare semnificativă a nivelului de grăsime corporală fără să vedeți nicio schimbare reală în ceea ce cântăriți.

Procentul de grăsime corporală

După cum a constatat un studiu din septembrie în European Journal of Clinical Nutrition, introducerea unui program de exerciții fizice pentru persoanele care aveau supraponderale nu i-a afectat drastic greutatea, dar a redus în mod semnificativ nivelul de grăsime corporală și, astfel, și-a îmbunătățit sănătatea.