Biotin și b pierdere complexă de greutate complexă, De ce este nevoie de biotină și de ce este atât de util corpul femeilor? - Alergenii


Pentru a obține biotină din produse în cantitatea maximă posibilă, trebuie să cunoașteți câteva reguli simple pentru depozitarea și prepararea lor: microvitamina, cum mai este numită, este distrusă în timpul conservării, de aceea este mai bine să înghețați legumele; când produsele sunt înmuiate, cea mai mare parte a biotinei este neutralizată; pentru a păstra vitamina B7, alimentele trebuie refrigerate în totalitate; ca metodă de preparare, este mai bine să alegeți coacerea sau fierberea într-o coajă. Corpul uman este, de asemenea, capabil să producă coenzima R. Acest proces are loc în intestin, datorită bacteriilor care trăiesc în el. Dar întreruperea producției propriei vitamine H este foarte simplă. Procesul este afectat negativ de: luarea de antibiotice; probleme de digestie; prezența microorganismelor patogene în intestin.

Folat vitamina B9 Cobalamina vitamina B12 Diferența majoră dintre biotină și complexul B este că biotina este o singură vitamină, în timp ce complexul B include de obicei toate cele opt vitamine B în cantități diferite, în funcție de cât de mult ai nevoie pentru zi. A lua complexe de vitamine B și biotină poate avea efecte pozitive asupra sănătății, mai ales dacă sunteți deficienți în vitaminele B, dar luarea împreună a ambelor suplimente nu le va face mai avantajoase.

  • Îmi pierd greutatea după perioada mea
  • Ce este biotina și de ce este atât de benefic organismul femeilor? - Recuperare

Beneficiile Vitaminelor B Multe dintre vitaminele B colaborează pentru a vă ajuta să convertiți mâncarea pe care o mâncați în energie. Te ajută să descompun carbohidrații, proteinele și grăsimile și să le transforme într-o formă de energie pe care corpul tău o poate folosi pentru îndeplinirea funcțiilor de bază.

Vitaminele B ajută, de asemenea: Faceți celule sanguine sănătoase Mențineți sistemul nervos funcționând corect Protejați-vă sănătatea ochilor Faceți hormoni Transportați oxigen și alți nutrienți în jurul corpului De asemenea, nevoile dvs.

De exemplu, recomandările pentru vitamina B12 sunt stabilite în prezent la 2, 4 micrograme pe zi, în timp ce aveți nevoie de 30 de micrograme de biotină zilnic. De obicei, suplimentele din complexul B sunt concepute pentru a reflecta aceste nevoi diferite și au cantități diferite din fiecare vitamină în cantități suficiente pentru a satisface întreaga necesitate zilnică.

biotin și b pierdere complexă de greutate complexă pierderea grăsimilor pentru sănătate pentru bărbați

Dacă luați împreună complexul B și biotina, este probabil să obțineți dublul cantității de biotină de care aveți nevoie pentru ziua respectivă. Vitamina B pentru păr Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii apelează la suplimente de biotină este promisiunea părului, a unghiilor și a pielii mai sănătoase.

  • Cum de a arde grăsimea de grăsime de burtă
  • VITAMINA B 50 REACȚII ADVERSE COMPLEXE - VITAMINE ȘI SUPLIMENTE -

Cu toate acestea, un raport publicat în Jurnalul Internațional al Trichologiei în iunie notează că biotina este eficientă doar în promovarea creșterii părului la cei cu cădere de păr din cauza unei deficiențe de biotină.

Cu toate acestea, raportul a săpat puțin mai adânc și a constatat că aproximativ 38 la sută dintre femeile care s-au plâns de subțierea părului aveau o adevărată deficiență de biotină. Din această cauză, ar avea sens că suplimentarea cu biotină poate fi în măsură să ajute puțin mai mult de o treime din persoanele cu cădere de păr.

Adesea, acest proces este legat în mod inextricabil de orice modificări care apar în organism. Pe lângă metodele radicale de abordare a problemei, care implică transplantul de păr, în tratament vă puteți abate să primiți complexe de vitamine specializate care conțin toate elementele necesare pentru a crește o nouă linie de păr. Lista vitaminelor și efectul lor asupra părului: A retinolul - este un antioxidant care promovează regenerarea celulelor noi. Normalizează metabolismul grăsimilor, așa că dacă scalpul este uscat, lipsa retinolului trebuie învinovățită, dacă este prea grasă, există un exces.

Dar nu trebuie să dublați doza pentru a obține beneficiile. Dacă doriți să suplimentați cu biotină, puteți alege fie un supliment individual de biotină, fie un supliment complex B care furnizează suficientă biotină pentru ziua respectivă.

Un cuvânt de prudență Un raport care a fost publicat în Journal of the American Academy of Dermatology în iuniede asemenea, notează că luarea prea multă biotină poate interfera cu anumite rezultate ale testelor de laborator. Potrivit raportului, excesul de biotină poate provoca falsuri pozitive la testele care caută măsuri de leziuni cardiace și atac de cord.

Acest lucru poate duce la interpretări greșite câștigați grăsimea pierde în greutate rezultatelor și recomandări pentru tratamente greșite sau inutile.

biotin și b pierdere complexă de greutate complexă tapeworm pentru a pierde în greutate în condiții de siguranță

Dacă luați complexul B și biotina împreună, creșteți probabilitatea ca corpul dvs. Industria suplimentelor este una în plină expansiune, aproximativ jumătate din populația adultă sau milioane de americani luând cel puțin un supliment zilnic, potrivit Harvard Health. O mulțime de suplimente fac promisiuni mari, dar nu există o reglementare reală asupra industriei, așa că este important să folosiți prudență atunci când alegeți biotin și b pierdere complexă de greutate complexă suplimente să luați.

biotin și b pierdere complexă de greutate complexă canalul 7 pierdere în greutate