10 porunci de pierdere în greutate


Am scris 25 de cărți și numărând despre un sortiment de subiecte nutriționale, dar cu siguranță nu sunt o autoritate pe toate. Sigur, am scris despre trecerea la menopauză fără terapie hormonală, dar nu mi-am petrecut cariera cercetând menopauză. Și am scris despre ce să mănânce dacă aveți sindrom de colon iritabil, diabet de tip 2, reflux acid și migrene.

cum poate să piardă în greutate falsul de slăbire al lui botox lângă mine

Dar m-am bazat pe specialiștii din aceste domenii pentru a revedea ceea ce am scris, întrucât nu sunt un specialist în aceste subiecte foarte importante. Dar cu rețete ușoare, este o poveste diferită. Fac asta de când eram absolvent la începutul anilor 80, ceea ce, conform calculelor mele, înseamnă că am ușurat mii de rețete!

Reînnoiri de rețete: 10 porunci sănătoase de gătit

Nu vreau să mă laud, dar pot arunca o privire rapidă la o rețetă și să știu, cu o precizie destul de bună, ce pot scăpa de schimbare și să ajung totuși cu un fel de mâncare care are un gust grozav. Știu de la capul meu care este cantitatea minimă magică de grăsime pentru majoritatea rețetelor de panificație brioșe, prăjituri, brownies. OK, acum chiar mă laud - așa că îmi pare rău! De-a lungul anilor, mi-am schimbat atenția pentru a încorpora cele mai noi științe nutriționale.

Lucrez pentru a crește conținutul de fibre și nutrienți al rețetelor, la fel cum lucrez pentru a reduce sodiul și a reduce caloriile din grăsimi și zahăr. Acestea fiind spuse, aș dori să vă împărtășesc ceea ce numesc cele 10 porunci ale mele de rețetă. Aceste porunci sunt punctul culminant al anilor de testare și degustare a rețetelor. Ți le transmit cu bună credință. Cele 10 porunci ale mele de rețetă 10 porunci de pierdere în greutate.

În majoritatea rețetelor de panificație brioșe, prăjituri, prăjituri, prăjituri cu cafea, rumenuri, pâine cu nuci etc.

retete pentru dieta de slabit pierderea de grăsime pentru adolescenți

Fibra suplimentară ajută la încetinirea digestiei și la creșterea plenitudinii. În majoritatea rețetelor de panificație, puteți înlocui jumătate din zahăr cu Splenda sau un îndulcitor artificial similar. Acest lucru reduce caloriile din zahăr în jumătate, economisind 48 de calorii pe lingura de zahăr pe care o înlocuiți. În feluri de mâncare 10 porunci de pierdere în greutate ouă quiches, frittatas, omlete, caserole pentru micul dejunputeți folosi înlocuitor de ou în locul a jumătate din ouă.

pierderea în greutate este într adevăr lentă pierderea sănătoasă pentru pierderea în greutate

Puteți înlocui jumătate din ouă în rețetele de panificație și cu înlocuitor de ouă. În multe rețete de panificație, puteți tăia ingredientul gras unt, margarină, scurtare sau ulei la jumătate. Nu uitați să înlocuiți grăsimea lipsă cu o cantitate similară de ingredient umed, dar sănătos smântână fără grăsimi, suc de portocale, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, sos de mere etc. Gătiți cu produse cu conținut redus de grăsimi sau fără grăsimi atunci când sunt disponibile - și când au un gust bun.

Cinci modalități de a atinge greutatea dorită: 10 porunci împotriva kilogramelor în plus

Încercați smântână fără grăsimi, brânzeturi cu conținut scăzut de grăsimi, brânză ușoară, maioneză ușoară, cârnați cu conținut scăzut de grăsimi sau ușor, slănină de curcan mai puțin grasă, sosuri ușoare de salată și înghețată ușoară sau cu conținut scăzut de grăsimi sau iaurt înghețat. Mulți reduc caloriile și grăsimile saturate împreună cu grăsimea totală.

Câteva produse fără grăsimi se află și în arsenalul meu: smântână fără grăsimi și jumătate și jumătate, bulion de pui, vin, cafea tare, piureuri de fructe și suc de fructe. Aceste alimente adaugă umezeală și, uneori, aromă, la rețetele în care nu utilizați multe ingrediente grase.

cele 10 porunci 1

Nu prăjiți niciodată când puteți prăji la cuptor sau tigaie cu mult mai puțin ulei. Când prăjești sau prăjești la cuptor într-o cantitate controlată de ulei, poți tăia o mulțime de grăsimi și calorii pe care le-ar absorbi alimentele dacă ar fi scufundate în ulei ms strălucire slabă băutură. Pentru fiecare lingură de ulei pe care o tăiați, veți economisi de calorii și 13,5 grame de grăsime.

Utilizați cereale integrale în rețetele dvs. Am vorbit deja despre făina integrală de grâu, dar puteți, de asemenea, să înlocuiți orezul brun cu orezul alb, să adăugați orz în tocănițe și caserole și să căutați rețete care necesită ovăz. Cerealele integrale oferă fibre pentru a vă umple, împreună cu o mulțime de beneficii pentru sănătate. Ingredientele și înfrumusețările suplimentare pot fi adesea îndepărtate sau tăiate în jumătate.

Dacă o rețetă necesită chipsuri de ciocolată, puteți folosi mai puțin.

Cele 10 porunci ale slăbitului sănătos

Dacă necesită punerea în caserolă sau plăcintă cu unt, puteți sări peste acest pas. Într-o rețetă de prăjitură, puteți folosi jumătate din cantitatea inițială de glazură într-o prăjitură cu strat dublu, înghețați doar partea de sus și mijlocul și uitați părțile laterale.

Și în unele prăjituri, bare și prăjituri, puteți sări peste îngheț în favoarea unei stropiri ușoare de zahăr pudră. Utilizarea a 2 linguri de glazură în loc de 4 va rade de calorii, 4,5 grame de grăsime și 2 grame de grăsimi saturate. Fiecare lingură de chipsuri de ciocolată pe care o săriți reduce caloriile cu 50 pe porție, grăsimea cu 3 grame și grăsimile saturate cu aproape 2 grame.

  • U pierdere în greutate calgar
  • Folosind astrologia pentru a pierde in greutate
  • Pădurea nu poate pierde în greutate
  • Cinci moduri de greutate dorită 10 porunci împotriva kilogramelor în plus - FOCUS Online
  • Nutriţioniştii afirmă că pentru a scăpa de burtă nu trebuie să ţinem o cură de slăbire drastică.
  • Bucuresti, Romania Str.
  • Ștergeți insignele privind pierderea în greutate pe fitbit
  • Articulații dureroase după pierderea în greutate

Utilizați ingrediente de calitate superioară atunci când este posibil. Începeți cu cele mai proaspete ingrediente cu cel mai bun gust pe care le puteți găsi.

Pierderea în greutate prin renunțarea la zahăr

De exemplu, folosesc usturoi proaspăt îl cumpăr deja tocat în borcane și ierburi proaspete când pot - de obicei au mai multă aromă decât cele uscate. Utilizați pește extra-proaspăt, cea mai ascuțită brânză cheddar cu conținut redus de grăsimi și așa mai departe. Toate acestea înseamnă că felul tău de mâncare mai ușor va avea mai multe șanse să treacă cu masele!

Anumite grăsimi, atunci când sunt utilizate cu moderație, au de fapt beneficii pentru sănătate!

Cele 10 porunci de pierdere în greutate...

Acizii grași omega-3 găsiți în pește și unele alimente vegetale precum uleiul de rapiță și semințele de in măcinateprecum și uleiurile care conțin grăsimi monoinsaturate cum ar fi uleiul de măsline și ulei de rapiță și alimentele bogate în grăsimi monoinsaturate cum ar fi avocado și migdale pot ajuta protejați împotriva bolilor de inimă. În rețete, aveți de multe ori alegerea uleiului sau margarinei de utilizat sau puteți alege să adăugați pește în loc de carne roșie.

Când o rețetă necesită unt topit sau margarină, puteți înlocui adesea canola sau ulei de măsline. Publicat inițial pe 2 martie Actualizat medical 28 mai Opiniile și concluziile ei sunt ale ei. Toate drepturile rezervate.